אחות ההרוג בפיצוץ מטף בתל השומר: "היה אבא מושלם עם אהבה נטו"

אחיותיו של שי גבאי סיפרו שהיה אב לשתי בנות, וקראו לחקור את התאונה: "נמצה את הדין עם מי שצריך". לדברי אחת מהאחיות, שי עמד עשרה מטרים מהמטף בעת הפיצוץ, וקיבל מכה חזקה בראשו

זמן צפייה: 00:17

אחותו של שי גבאי שנהרג הבוקר (שלישי) מפיצוץ מטף כיבוי בבסיס תל השומר, סיפרה שהיה אב לילדה בכיתה ד' ותינוקת, ואמרה עליו כי "הוא היה אבא מושלם, וזו לא סתם קלישאה. הייתה לו אהבה נטו, המשפחה הייתה מעל לכל". עוד הוסיפה כי "אנחנו לא נוותר ונבדוק את הפרטים עד הסוף. יש הסבר שמישהו צריך לתת את הדין עליו, אנחנו נמצה את הדין עם מי שצריך. לדעתי זה מחדל".

אחותו השנייה סיפרה כי בעת הפיצוץ, אחיה עמד במרחק של עשרה מטרים מהמטף התעשייתי, לכן קיבל מכה חזקה מאוד בראשו. "התקרית הייתה במפעל של טנק מרכבה בתל השומר. תפקידו היה טכנאי טנקים. אחי היה שם עם בחור נוסף, הם חיכו למישהו שיאסוף אותם למבחן. המטף התפוצץ בנסיבות לא ברורות, שיחקרו אותן. הזעיקו אמבולנס וקבעו את מותו במקום. כשהמשפחה הגיעה לתל השומר, פגשנו את הרופא והוא בישר לנו את הבשורה המרה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הרוג ופצוע בינוני מפיצוץ מטף כיבוי בבסיס תל השומר

שב"כ איתר מטען חבלה מוכן להפעלה – וסיכל פיגוע תופת בירושלים

נשק הושתל בבית בעיסאוויה לצורך צילומי סדרה – המשטרה התנצלה

שי גבאי, שנהרג בפיצוץ בבסיס תל השומר
שי גבאי, שנהרג בפיצוץ בבסיס תל השומר | צילום: באדיבות המשפחה

"שי היה בן יחיד במשפחה בין שלוש בנות", המשיכה לספר, "הוא היה אהוב מאוד בכל האזור, בכל חדרה אין מי שהכיר אותו ולא התאהב בו. הידיים שלו היו ידי זהב, כל מה שהוא נגע בו היה מושלם. בשיא חייו הוא נלקח מאיתנו. הוא היה אדם דתי והיה מאמין. הוא אהב את הצבא בכל ליבו, שירת בקבע, השתחרר, נכנס להיות אזרח עובד צה"ל. לא היה דבר אחד שיכול היה להתאים לו מרוב שהוא אהב את זה. לא היה דבר שהוא לא ניסה לעשות".

כזכור, הבוקר נהרג אזרח עובד צה"ל, שי גבאי בן 38 מגבעת אולגה, בעקבות פיצוץ מטף כיבוי אש במש"א 7000 שבבסיס תל השומר. גבאי, שהיה חמש צריח במרכז שיקום ואחזקה, נפצע תחילה אנוש ומותו נקבע לאחר זמן קצר בבית החולים. בתאונת העבודה נפצע גם גבר כבן 50 באורח קל עד בינוני.