מתגנבת מאחור - ויורה מטווח אפס: תיעוד חיסול הישראלים במקסיקו

בסרטון ממצלמות האבטחה במסעדה, נראית החשודה סועדת עם אדם נוסף, כשלפתע קמה, שולפת אקדח, יורה מקרוב בבן סוטחי ואלון אזולאי - ונמלטת מהמקום • בחקירתה, הודתה שנשכרה כדי לחסל את השניים

זמן צפייה: 01:20

בסרטון שפורסם היום (שישי) ממצלמות האבטחה במסעדה שבה חוסלו שני ישראלים במקסיקו, נראית מי שחשודה ברצח סועדת עם אדם נוסף, כשלפתע היא קמה, ניגשת באיטיות לשולחן בו סועדים בן סוטחי ואלון אזולאי - ויורה בהם מטווח אפס. לאחר מכן, היא נמלטה מהמקום עם שותפה.

בד בבד, החשודה הודתה בחקירתה כי נשכרה יחד עם שלושה אנשים נוספים כדי לבצע את המעשה, זאת בניגוד לטענתה הראשונה שמדובר ברצח על רקע רומנטי. במשטרה המקומית מתחזקת ההערכה שמדובר בחיסול בין משפחות פשע ישראליות, ובמקביל נחקרת האפשרות שישנה מעורבות של קרטל מקומי. כמו כן, עלה חשד כי המחוסלים הגיעו למקום כדי לסגור עסקת נשק.

כזכור, שני הישראלים נורו למוות ביום רביעי בבירה מקסיקו סיטי – כך דיווחו הרשויות במדינה. משרד החוץ אישר את הדיווחים, ומסר כי ממלא מקום קונסול ישראל במקסיקו, אלי לוי, יצא למקום האירוע ופועל מול הרשויות. הרשויות במקסיקו מעריכות כי ייתכן וסוטחי היה קשור להסגרה של מקורבו ארז אקרישבסקי, שנעצר לפני יומיים במקסיקו לאחר שהיה מבוקש בישראל במשך 18 שנה.

לכתבות נוספות בנושא >>

מחסלת בפיאה בלונדינית וגלוק: שני ישראלים נורו למוות במקסיקו

רגע לפני הלחיצה על ההדק: סוכל ניסיון חיסול בדרום • תיעוד

ירה, החטיא – והחל לדקור: ניסיון חיסול לעיני המצלמות • תיעוד

אנשים שנשכבו מתחת לשולחנות במסעדה במקסיקו סיטי
אנשים שנשכבו מתחת לשולחנות במסעדה במקסיקו סיטי | צילום: חדשות 13

בתוך כך, אנשי שגרירות ישראל במקסיקו הגיעו וערכו זיהוי של גופותיהם של השניים, ויצרו קשר עם המשפחות. בני משפחה של הנרצחים הגיעו למכון הפורנזי במקסיקו סיטי וזיהו גם הם את הגופות. הם טענו שהם אינם יודעים מדוע הם נרצחו, ושהם היו אנשים עסקים.

על פי דיווחים במדינה, החשודה בירי היא אספרנזה גוטיירז רוג'נו בת ה-33. לטענתה היא הכירה את אחד הישראלים דרך הפייסבוק והשניים החלו קשר רומנטי, אך לאחר שגילתה כי הוא בגד בה החליטה לנקום ורכשה נשק בכ-7,000 פסו, כ-600 שקלים. החשודה הצליחה לגייס שני אנשים שעזרו לה עם תכנון הנקמה, אשר הצליחו להימלט מהמשטרה.

[brightcove_iframe video_id='news-abroad-South-America-20190726-1239' autoplay='0' credit='תיעוד מעצרה של המחסלת' desc='' kid='1_08r43pnj' duration='36'']

אזולאי וסוטחי נורו למוות בזמן שישבו במסעדה במקסיקו סיטי. על פי הדיווחים, אישה בפיאה נוכרית בלונדינית ישבה במרחק כמה שולחנות מהם, ובשלב מסוים התקרבה, ירתה בהם חמש פעמים באקדח – ונמלטה.

במהלך ניסיון המילוט נתקלו החשודה ושניים מעוזריה במשטרה, פתחו לעברם בירי חסר הבחנה, ונמלטו מהמקום. באירוע, שהתרחש ביום רביעי בשעות אחר הצהריים, נפצעו עוד שני בני אדם, אחד מהם במצב קשה.