ירה, החטיא - והחל לדקור: ניסיון חיסול לעיני המצלמות • תיעוד

אופנוען ניסה לרצוח עבריין ברחוב הומה אדם בירושלים באמצע היום, אך כאשר אשתו של הקורבן ראתה את המתרחש - היא ניסתה לדרוס את הראשון. שוטר שבמקרה היה במקום עצר את היורה

זמן צפייה: 02:33

ניסיון חיסול לעיני המצלמות: אופנוען ירה לעבר עבריין אותו ניסה לחסל, החטיא, והחל לרוץ אחריו עם סכין בעוד אשתו של הקורבן מנסה לדרוס את האופנוען – והכל ברחוב הומה אדם בירושלים, לאור יום ולעיני המצלמות.

התרחיש החל ברחוב המלך פייר בירושלים כאשר עבריין בשם א.ד הגיע בג'יפ בו נהגה אשתו למסעדה ליד קניון הדר. הוא ירד מהרכב והיא חיכתה לו בפנים. כאשר הוא התקדם לעבר המסעדה, הגיע למקום עבריין נוסף רכוב על אופנוע.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חשד לרצח בטייבה: גבר בן 55 נורה למוות לאחר שיצא מתפילה במסגד

משפחת הילד שנפל למותו מצוק הגישה תביעה נגד עיריית בת ים

רה"מ: "מבין את מחאת ההורים – אבל לא יכול לקבל את האלימות"

תיעוד ניסיון חיסול לעיניי המצלמות בירושלים
תיעוד ניסיון חיסול לעיניי המצלמות בירושלים | צילום: חדשות 13

השניים החלו לדבר כאשר האופנוען שלף אקדח וניסה לחסל את א.ד אך החטיא. א.ד החל לברוח בחזרה לעבר הרכב בו נמצאת אשתו כאשר האופנוען רודף אחריו עם סכין. מסביב, עשרות אזרחים מבוהלים מצלמים את המתרחש.

אשתו של א.ד הבינה שבעלה בצרה וניסתה לדרוס את המחסל, אבל האופנוען הנחוש לסיים את המשימה, הצליח לדקור את א.ד כמה פעמים בידו. קצין מיחידה מסווגת של המשטרה שהיה במקרה בקרבת מקום ראה את המתרחש, שלף אקדח, ירה בבטנו של הדוקר ונטרל אותו.

החשוד נעצר בזירה בחשד לניסיון רצח והתנהל נגדו משפט. לאחרונה, פרקליטיו ניהלו מגעים עם הפרקליטות והגיעו לעסקת טיעון בתיק שתשלח אותו לארבע שנות מאסר. ניסיון חיסול כזה שיוצא משליטה עלול להסתיים בצורה קטלנית – עם אזרחים פצועים והרוגים.