"חד קרן": כלב עם זנב על המצח כבש את הרשת

תיעוד של גור כלבים בשם "נרוואל", שזכה לכינוי הייחודי בגלל המום המולד החריג שממנו הוא סובל, הפך ויראלי בימים האחרונים. "התופעה הכי מקסימה ומושלמת"

זמן צפייה: 01:52

הרשת גועשת בימים האחרונים בעקבות תיעוד של כלב בשם "נרוואל" עם זנב על מצחו. הכלב, שזכה לכינוי "חד קרן", עורר עניין רב בגלל התופעה החריגה שנובעת ממום מולד.

נרוואל אותר בצד הכביש במיזורי שבארצות הברית והועבר לטיפול במרכז לבעלי חיים במצוקה. מי שלקחה אותו למרכז הטיפולי התפעלה ממראהו הייחודי, צילמה אותו והעלתה את התיעוד לרשתות החברתיות.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

המבחן האמיתי: מכבי ת"א מתארחת אצל באסקוניה – ללא כספי

עשרות מטוסים תוקפים "מדינת אויב": צה"ל מוביל תרגיל ענק • צפו

7 פצועים באירוע ירי בבית ספר בקליפורניה – מרדף אחר היורה

הכלב נרוואל שנולד עם זנב על המצח
הכלב נרוואל שנולד עם זנב על המצח | צילום: חדשות 13

"צחקקתי. הוא היה נראה לי התופעה המקסימה ביותר והמושלמת ביותר", היא סיפרה. "הווטרינר בדק אותו אתמול, הוא בדק אותו שוב היום אחר הצהריים. זה מרגיש לכולנו ממש כמו זנב. הוא שובב ושמנמן ומאושר לגמרי".

עובדי המרכז הטיפולי לקחו אותו לווטרינר שערך צילום לו רנטגן על מנת לברר את מקורו של הזנב. המסקנות שעלו בעקבות הצילום היו שאמנם מדובר בתופעה חריגה, אך הזנב לא יפריע כלל להתפתחות הכלב או יאיים על בריאותו בעתיד.

הווטרינר קבע שאין צורך או סיבה להוריד את האיבר והוחלט להותירו. מכיוון שהזנב איננו מחובר לעצם אין באפשרותו של נרוואל לכשכש בו, למי שתהה על כך.