"אולי אני אפילו חסין, אני לא יודע": טראמפ שוחרר מבית החולים

שלושה ימים לאחר שאושפז בבית החולים הצבאי "וולטר ריד", נשיא ארצות הברית שב במסוק לבית הלבן, הוריד את המסכה שעטה - והצדיע. "אל תתנו לנגיף לשלוט בחיים שלכם. צאו החוצה ותהיו זהירים"

זמן צפייה: 03:55

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שוחרר הלילה (שלישי) מבית החולים ושב לבית הלבן במסוק הנשיאותי. "אולי אני אפילו חסין, אני לא יודע", אמר טראמפ עם חזרתו, וביקש: "אל תתנו לקורונה לשלוט בחיים שלכם. צאו החוצה ותהיו זהירים".

טרם עזיבתו את בית החולים הצבאי "וולטר ריד", שם אושפז במשך שלושה ימים לאחר שסבל מקשיי נשימה, הבהיר רופאו האישי כי הנשיא לא יצא מכלל סכנה, אולם בכל זאת הוחלט לשחררו. לא זו בלבד, כמה מומחי קורונה טענו כי חולים אחרים במצבו של טראמפ לא משתחררים לביתם בכזאת מהירות.

לכתבות נוספות בנושא >>

טראמפ הודיע שישתחרר הלילה מביה"ח: "אל תפחדו מהקורונה"

17 פעמים בשעה: טראמפ במתקפת ציוצים בטוויטר – מבית החולים

דיווח בארה"ב: טראמפ ידע שנדבק בקורונה – והסתיר את המידע

כבר אמש הודיע טראמפ כי הוא צפוי להשתחרר מבית החולים, ועדכן כי הוא "מרגיש ממש טוב". גם בציוץ זה ביקש הנשיא מעוקביו שלא לפחד מהקורונה, והוסיף: "אני מרגיש טוב יותר מאשר לפני 20 שנה".

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בבית הלבן לאחר שחרורו מבית החולים
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בבית הלבן לאחר שחרורו מבית החולים | צילום: רויטרס

מעט מאוחר יותר, הצוות הרפואי של הנשיא עדכן בנוגע למצבו, ומסר: "טראמפ לא יצא מכלל סכנה, אבל הוא יכול להשתחרר". לדברי הרופאים, מזה 72 שעות שהנשיא לא סובל מחום גבוה וגם רמות החמצן שלו "נורמליות", כך שהחליטו להשיב אותו לבית הלבן. "נשגיח עליו 24/7", סיכמו.