רה"מ איחל לטראמפ החלמה מהירה: "מיליוני ישראלים חושבים עליכם"

לאחר שנודע כי נשיא ארצות הברית ורעייתו נדבקו בנגיף הקורונה, רה"מ, שרי האוצר והבריאות וכן יו"ר האופוזיציה שלחו איחולי החלמה. אדלשטיין: "מזכיר - איש לא חסין מהידבקות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארצות הברית דונלד טראמפ
ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארצות הברית דונלד טראמפ | צילום: קובי גדעון /לע"מ

שעות לאחר שנודע (שישי) כי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ורעייתו מלניה נדבקו בקורונה, ראש הממשלה בנימין נתניהו שלח לשניים איחולי החלמה מהירה, ובדף הטוויטר שלו כתב: "כמו מיליוני ישראלים, שרה ואני חושבים על הנשיא והגברת הראשונה, ומאחלים לחברים שלנו החלמה מלאה ומהירה".

כמו נתניהו, גם נשיא המדינה ראובן ריבלין, כתב: "בשם כל אזרחי ישראל אני שולח לנשיא ארה"ב ורעייתו איחולי החלמה מהירה ורפואה שלמה בקרוב".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מנהיג הזרם הליטאי בציבור החרדי הרב קנייבסקי – נדבק בקורונה

השפעת הסגר? שיעור הבדיקות החיוביות – הנמוך זה שבוע

נעצר חשוד בניסיון דריסת המפגינים בתל אביב – נבדקת גרסתו

ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארצות הברית דונלד טראמפ
ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארצות הברית דונלד טראמפ | צילום: קובי גדעון /לע''מ

בהמשך, היו אלה גם שרי האוצר והבריאות שהצטרפו לאיחולים. "רפואה שלמה לנשיא, מגדולי ידידי ישראל בכל הזמנים", כתב ישראל כ"ץ, ואילו יולי אדלשטיין ביקש להזכיר כי "איש לא חסין מהידבקות. תקפידו על ההנחיות, זה לבריאות שלנו".

גם בקרמלין הצטרפו לאיחולי ההחלמה, ואמרו "אנחנו מאחלים לשניים החלמה מהירה וקלה".  "מישראל, כולנו מאחלים לנשיא ולגברת הראשונה החלמה מלאה ומהירה", הוסיף יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד.

כאמור, מוקדם יותר הבוקר הנשיא טראמפ ורעייתו מלניה אובחנו כחיוביים לנגיף הקורונה. השניים נכנסו לבידוד לפני שעות אחדות לאחר שנודע כי הופ היקס, יועצת בכירה של הנשיא, נדבקה בעצמה. "נעבור את זה יחד", כתב טראמפ בחשבון הטוויטר שלו, ואילו מלניה הוסיפה: "כמו אמריקנים רבים מדי השנה - הנשיא ואני בבידוד בביתנו לאחר שנדבקנו בקורונה. אנחנו מרגישים טוב".

הרופא של הבית הלבן שון קונלי שחרר הצהרה רשמית, שבה הרגיע כי "הנשיא ורעייתו מרגישים טוב ומתכננים להעביר את ימי הבידוד בבית הלבן". קונלי הוסיף כי "הצוות הרפואי ואני נישאר דרוכים ונשגיח על מצבם. אעדכן בכל התפתחות". בבית הלבן עדכנו כי ראש הסגל מארק מדוז נבדק גם כן - ויצא שלילי.

רק השבוע, שהה טראמפ עם המועמד הדמוקרטי לנשיאות ג'ו ביידן באותו החלל בשל העימות שהתקיים ביניהם. בין השניים נשמר מרחק, וטרם ברור אם ביידן נדבק גם כן. בשלב זה, לא ידוע מה יעלה בגורל העימות הבא שנקבע ל-15 באוקטובר.