מקלל ומכה באגרופים: תיעוד - נוסע תוקף נהג במהלך הנסיעה

אדוארדו מדיאדו, נהג באפליקציית הנסיעות השיתופית ליפט, אסף שני נוסעים בניו יורק. בסרטון נראה הנוסע, שביקש להגיע לבית חולים בעיר, מתנהג באלימות. "זה בא משום מקום. לא ראיתי את הכביש"

משטרת ניו יורק מחפשת אחר נוסע שתקף באלימות נהג מונית אתמול (שלישי), ותועד במצלמת הרכב בעת המעשה המזעזע. בסרטון ניתן לראות את הנוסע מתרגז, ומכה באגרופיו את אדוארדו מדיאדו, נהג המונית. "משום מקום, הוא החל להכות את הראש שלי. לא ראיתי את הכביש", סיפר מדיאדו לחדשות ABC.

(בווידיאו: הנוסע שתקף נהג מונית בניו יורק)

המצלמה שהותקנה ברכב תיעדה את האירוע כולו. ראשית, התיישב התוקף במונית הליפט, אפליקציית נסיעות שיתופית, יחד עם אישה מבוגרת, וביקש להגיע מהר ככל האפשר אל בית החולים "הר סיני" ברובע קווינס שבעיר. הוא הניח את ראשו על האישה תוך שהוא נאנח מכאבים במשך דקות ארוכות. בשלב מסוים האיש הוריד את החולצה שלו והנחה את מדיאדו "לחתוך" נהגים אחרים, תוך שימוש בשפה בוטה.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

רצים ויורים פצצות תאורה: כך סוכלה הברחת סמים מלבנון • תיעוד

התבלבלה בדרך לנכדיה בצפון – ונסעה נגד כיוון התנועה • תיעוד

אש בוערת בבתים וגינות מפויחות: תיעוד בלעדי של השריפה בהראל

לאחר ההתנהגות הגסה, הזהיר מדיאדו את הנוסע כי יפסיק את הנסיעה: "אם תמשיך להתנהג באופן לא מכבד, אאלץ לעצור את הרכב בצד". אמירתו הרגיזה את הנוסע והוא החל להכות אותו באגרופים, בזמן שהם עדיין בנסיעה.

מדיאדו אמר כי הדבר סיכן את חייהם: "אני מרכיב משקפי ראייה, והתקיפה האלימה העיפה אותם מהפנים שלי. לא הצלחתי לראות את הכביש".

בתוך כך, האישה שישבה ברכב צעקה וניסתה להפסיק את התקיפה. כשהמכונית נעצרה, שניהם יצאו. שניות לאחר מכן, הנוסע האלים הצליח לתקוף את מדיאדו דרך חלון הרכב. "הוא ניסה לפתוח את הדלת שלי ולגרור אותי החוצה", אמר מדיאדו.

אפליקציית הנסיעות ליפט, דרכה הוזמנה המונית, מסרה לחדשות ABC: "ליפט אינה מוכנה לקבל אלימות או הטרדה בשום דרך, וגישתו של הנוסע לאפליקציה נחסמה לצמיתות".