התבלבלה בדרך לנכדיה בצפון - ונסעה נגד כיוון התנועה • תיעוד

הנהגים בצפון כביש 6 נדהמו למראה רכב שנסע במהירות בשול, בכיוון הנגדי. שוטר עצר את הנהגת, ולאחר תשאול התברר כי מדובר באישה בת 75 שנבהלה כשלא זיהתה את הכביש החדש - וחזרה על עקבותיה

זמן צפייה: 01:55

הנהגים שנסעו בכביש 6 בצהריי יום שישי האחרון נדהמו ממה שראו - מכונית שנוסעת במהירות בשולי הדרך, כאילו מדובר בנתיב נסיעה נוסף, אלא שכלי הרכב נסע בניגוד לתנועה.

במוקד 100 התקבלו מספר קריאות. "אני בצומת סומך, בכיוון יקנעם. יש רכב בצבע אדום, כנראה הסתבכו או משהו, אבל הוא נוסע נגד התנועה", אמר אזרח מודאג.

רכב נוסע נגד כיון התנועה
רכב נוסע נגד כיון התנועה | צילום: החדשות 13

שוטר אגף התנועה רס"ל אוהד עמר, שהיה במקרה באזור, הבין שהוא במקום הנכון בזמן הנכון. "הבחנתי בנהגת שנוסעת בניגוד לכיוון הנסיעה, בנתיב הנגדי, כשיש רכבים שמגיעים אליה במהירויות שיכולות להגיע גם ל-120 קמ"ש. הדבר היחיד שהיה לנגד עיניי זה איך אני מציל אותה, איך אני מונע את התאונה החזיתית שעלולה לקרות".

Sldtiu
רס''ל אוהד עמר, סייר אגף התנועה, משטרת ישראל | צילום: החדשות 13

אז, החליט רס"ל עמר לחסום את הכביש, וכשהמכונית נעצרה התברר לו שהנהגת היא אישה בת 75 שהייתה בדרכה לצפון לבקר את נכדיה. היא הודתה שהגיעה למנהרה בקטע החדש של כביש 6, סמוך ליגור, שם נבהלה כי לא זיהתה את הדרך ולכן החליטה לחזור על עקבותיה. "היה לי חשוב להרגיע את הנהגת", סיפר עמר, "עזרתי לה להעביר את הרכב שלה למקום בטוח, לסובב את הרכב ורק אחרי זה התחלתי לטפל בפן המשפטי".