שלוש שנים לאחר שזכה בלוטו - זוג אמריקני יואשם בפריצה לבתים

סטפני הארוול ומישל ארסנוולד, תושבי מישיגן כבני 30, מואשמים בפלישה לבתים והחזקת כלי פריצה. ע"פ כתב האישום, השניים ביצעו המעשים, למרות שבשנת 2016 זכו בחצי מיליון דולרים בכרטיס גירוד

זוג אמריקני שזכה בחצי מיליון דולרים, נעצר בחשד לפריצה לבתים

זוג ממישיגן, ארה"ב, שזכה בחצי מיליון דולרים בלוטו לפני כשלוש שנים וחצי, מואשם בשרשרת פריצות לכמה בתים במדינה. התובע במדינה האשים את השניים בפלישה לבתים והחזקת כלי פריצה. בית המשפט המחוזי במדינה שחרר אתמול (שלישי) את השניים בערבות בסך 50 אלף דולרים.

צוות החקירה שניסה להתחקות אחר הפורצים הצליח לצייר פרופיל של רכב חשוד. בשבוע שעבר, לאחר פריצה נוספת שהתרחשה, מצאו החוקרים את הרכב החשוד ברחוב סמוך לבית שנפרץ, ובתוכו גם את סטפני הארוול בת ה-28, מישל ארסנוולד בן ה-29 ופריטים שנגנבו מהבית. השוטרים עצרו את השניים, ובחיפוש שנערך בביתם התגלו פריטים נוספים הקשורים לפריצות אחרות שהתרחשו באזור.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"כתוצאה ממשחק באבנים": חייל נפצע קשה מפגיעת ראש במוצב בצפון

נקבע מותו של ילד שנפל מקומה שישית בבניין ביבנה

טויוטה ו-BMW יחברו לחברה ישראלית שמפתחת מערכות לרכב אוטונומי

זוג אמריקני שזכה בחצי מיליון דולרים, נעצר בחשד לפריצה לבתים
זוג אמריקני שזכה בחצי מיליון דולרים, נעצר בחשד לפריצה לבתים

הארוול וארסנוולד עלו לכותרות בשנת 2016, לאחר שהארוול רכשה בתחנת דלק כרטיס גירוד בחמישה דולרים, ולהפתעתה גילתה שזכתה בחצי מיליון דולרים. בריאיון לתקשורת המקומית לאחר הזכייה אמרה כי היא ובעלה חיו ממשכורת למשכורת, ושהיא קנתה את כרטיס הגירוד ביום שבו הודיעו להם כי עליהם לפנות את ביתם. עוד אמרה הארוול שמכספיי הזכייה הם מתכוונים לקנות בית ומכונית, ואת שאר הכסף להשאיר בצד עבור בנותיהן.