דיווח: קובי בראיינט ובתו נטמנו בטקס פרטי בשבוע שעבר

בארה"ב דווח כי כדורסלן העבר ובתו ג'יאנה, שנספו בהתרסקות המסוק בקליפורניה, נקברו בטקס פרטי שבו נכחו משפחתו וחבריו הקרובים בלבד • תיעוד חדש: זירת ההתרסקות רגעים אחרי התאונה

זמן צפייה: 00:20

נפרדים מאגדת הכדורסל: על פי דיווחים באתר "Entertainment Tonight", כוכב ה-NBA לשעבר קובי בראיינט ובתו ג'יאנה, שנספו בהתרסקות מסוק בקליפורניה לפני כשבועיים, נטמנו מוקדם יותר השבוע בטקס פרטי, שבו נכחו המשפחה והחברים הקרובים.

בתוך כך, פורסם תיעוד חדש מזירת התרסקות המסוק רגעים לאחר התאונה. בסרטון ניתן לראות עשן לבן מיתמר ממשברי כלי הטיס שעולים בלהבות.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

איש חשוב בחו"ל: יהודה לוי מנסה לכבוש את היעד הבא – הוליווד

משלמים ביוקר: כמה מזוהמים מטוסי חברות ה"לואו קוסט"?

"לקחו את הפרנסה ביום אחד": החשפניות נאבקות בסגירת המועדונים

קובי בראיינט ובתו ג'יאנה במשחק כדורסל
קובי בראיינט ובתו ג'יאנה במשחק כדורסל | צילום: רויטרס

לפני כשבועיים נדרשה הקבוצה שבה שיחק בראיינט ב-20 שנות הקריירה שלו, "לוס אנג'לס לייקרס", לשוב לשחק. המשחק כולו הוקדש לגדול שחקני הקבוצה בדור האחרון. בחוץ הוקמו פינות זיכרון ספונטניות לזכרו, ובפנים - על המסך הגדול ב"סטייפלס סנטר" בלוס אנג'לס הוקרנו רגעים גדולים מחייו ומחוות שנעשו לאחר מותו.

כמו כן, לקהל חולקו חולצות שנושאות את המספרים ששימשו אותו על הפרקט ואת שמו, ובהצגת השחקנים הכרוז הכריז על הסגל כולו כאילו כולם היו מי שהכי חסר באולם - כולם נקראו בשמו של קובי.

גופיות לזכרו של קובי בראיינט ובתו ג'יג'י
גופיות לזכרו של קובי בראיינט ובתו ג'יג'י | צילום: חדשות 13

לברון ג'יימס, הכוכב הנוכחי של הקבוצה ומי שעקף את בראיינט ערב לפני מותו ברשימת הקלעים של כל הזמנים - ספד לו: "לשנינו היה דבר אחד משותף - אותם נחישות ורצון לנצח", סיפר לברון, "הוא רצה להיות אדיר, וההימצאות שלי כאן עכשיו משמעותית מאוד עבורי".

לברון הוסיף ואמר כי הוא רוצה להמשיך יחד עם הקבוצה את המורשת של בראיינט - "לא רק השנה אלא כל עוד נוכל לשחק את הכדורסל שאנחנו אוהבים. זה מה שקובי היה רוצה, אז במילותיו שלו 'ממבה אאוט' (הגיע הזמן של נחש הממבה לפרוש). לא שוכחים אותך, המשך לחיות, אחי". בזמן שהושמע ההמנון הוא גם פרץ בבכי.

גופיית המשחק של קובי בראיינט עם הכיתוב RIP
גופיית המשחק של קובי בראיינט עם הכיתוב RIP | צילום: רויטרס

כזכור, כוכב ה-NBA לשעבר נהרג בתאונה עם אחת מבנותיו בת ה-13, חברתה, אחד מהוריה, ארבעה בני אדם נוספים והטייס שגם שהו בכלי הטיס הפרטי.