ארה"ב ממשיכה להתאבל על קובי בראיינט - חקירת ההתרסקות נמשכת

הרשויות בלוס אנג'לס מנסות להבין מדוע קיבל המסוק אישור לטוס בתנאי מזג האוויר הקשים ומה בדיוק גרם לאסון. האוהדים הרבים מתקשים להיפרד וברחבי העולם האירוע הטראגי ממשיך לתפוס כותרות

מעריצים מתאבלים על מותו של קובי בראיינט
מעריצים מתאבלים על מותו של קובי בראיינט | צילום: חדשות 13

יומיים לאחר מותו הטראגי של אגדת הכדורסל קובי בראיינט והאוהדים הרבים עדיין מתקשים להיפרד. מחוץ לאצטדיון הלייקרס בלוס אנג'לס הוצבו פרחים, נרות זיכרון וגופיות הנושאות את שמו ומספרו של בראיינט. בניין "האמפייר סטייט" שבניו יורק הואר בלילה בצבעי הזהב והסגול של הלייקרס ומשחק הקבוצה שהיה אמור להתקיים הלילה נגד הקליפרס נדחה למועד למועד לא ידוע.

גם במדינות אחרות ברחבי העולם התאבלו על מותו של שחקן ה-NBA. בפיליפינים ציירו על מגרש כדורסל את דיוקנו ביחד עם בתו ומסביב נכתבו מילות פרידה. "אנחנו מרגישים שאיבדנו חלק מהמשפחה, גיבור", אמר מייק סוויפט, אחד האומנים שלקחו חלק בציור דיוקנו בפיליפינים.

לעוד כתבות בנושא:

"אתה טס נמוך מדי": השיחה בין מגדל הפיקוח למסוק של בראיינט

בערפל כבד וראות לקויה: בראיינט ו-8 נוספים נהרגו בתאונת המסוק

הלם בעולם בעקבות מותו של קובי בראיינט; נתניהו: "יום עצוב"

מעריצים מתאבלים על מותו של קובי בראיינט
מעריצים מתאבלים על מותו של קובי בראיינט | צילום: חדשות 13

במקביל לאבל נמשכת חקירת התרסקות המסוק, שבה נהרגו גם בתו ושבעה בני אדם נוספים, בד בבד, חילוץ שרידי הגופות מזירת ההתרסקות הסתיים הערב. הבוקר, פורסם סרטון, שעל פי הטענה מציג את המסוק כ-30 דקות לפני ההתרסקות טס בשמי לוס אנג'לס. החקירה מתמקדת בשאלה מדוע קיבל המסוק אישור לטוס במזג האוויר הקשה ששרר אתמול ובתנאי הראות הלקויים.

תנאי הראות הקשים והערפל הסמיך שלתוכו נקלע המסוק, העלו חשש בליבו של הטייס שביקש מפקחי הטיסה להמשיך לעקוב אחריהם. בשלב מסוים הודיעו לו הפקחים כי הוא טס נמוך מדי בגובה שאינו מאפשר לאתר אותו במכ"ם. על פי ממצאי החקירה עד כה, ידוע כי זמן קצר לפני ההתרסקות ביצע הטייס נסיקה מהירה והגביה את טיסתם ב-765 רגל ב-36 שניות. שניות לפני שאבד הקשר המסוק איבד מהירות בצורה פתאומית והתרסק על אחד המצוקים.