תמונות עירום ורומן לא הולם: חברת הקונגרס שעוררה סערה בארה"ב

ועדת האתיקה של בית הנבחרים חוקרת יחסים אסורים שניהלה לכאורה קייטי היל מהמפלגה הדמוקרטית. זאת, לאחר שה"דיילי מייל" פרסם תמונות שלה כשהיא מחזיקה באנג בעירום מלא ומתנשקת עם העוזרת שלה

זמן צפייה: 00:27

ועדת האתיקה של בית הנבחרים חוקרת יחסים אסורים שניהלה לכאורה קייטי היל, חברת קונגרס מהמפלגה הדמוקרטית, עם העוזר שלה. זאת, לאחר שה"דיילי מייל" פרסם תמונות שלה כשהיא מחזיקה באנג בעירום מלא ומתנשקת עם עוזרת אחרת.

החקירה שמנהלת ועדת האתיקה מתמקדת בעיקר ביחסים בין היל לבין העוזר, מכיוון שהרומן עם העוזרת התקיים כנראה לפני שהיל החלה לכהן בתפקידה. על פי הפרסום באתר, היל ובעלה - שכעת נמצאים בהליך גירושים, ניהלו יחסים פתוחים וקיימו רומן עם העוזרת שלה בת ה-22. בצילומים שדלפו נראות הבנות מתנשקות ומתחבקות אחת עם השנייה, ובאתר אף נכתב כי ברשותם תמונות נוספות ואינטימיות שלהן - אותן העדיף שלא לפרסם.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בין איראן לעזה: המצב הביטחוני יידרדר בשנה הקרובה • פרשנות

חשוד הצית אוהל קטן של לוחמי מג"ב סמוך ליצהר; אין נפגעים

אחרי הנסיגה: ארה"ב תתגבר עמדות בסוריה כדי להגן על שדות נפט

קייטי היל
קייטי היל | צילום: הקונגרס האמריקני

כאמור, בתמונה אחרת מצולמת היל מחזיקה באנג מלא בנוזל חום עכור החשוד כסמים - תמונה שככל הנראה צולמה בשנת 2017, לפני שהמריחואנה הותרה לצריכה עצמית בקליפורניה. טרם ברור אם להיל היה בזמנו אישור רפואי לתרופה.

בתמונות אחרות נראה כי על גופה של היל מקועקע צלב הברזל הדומה למדליה שהמפלגה הנאצית השתמשה בה במלחמת העולם השנייה. צילום זה עלול - כך על פי האתר שפרסם את התמונות, לחשוף את היל להאשמות על בגין צביעות, זאת מפני שבעברה ביקרה פוסטים גזעניים בפייסבוק, ואמרה שהדברים הותירו אותה "מוטרדת עמוקות" וכי דברים כאלה עשויים "לתדלק את האלימות באמריקה".

היל פנתה לאתר ודרשה ממנו למחוק את התמונות. בהמשך כתבה מכתב לבוחריה והודתה בעצם קיום הרומן עם העוזרת - ולא התייחסה לפרסום על יחסיה עם העוזר. "אני עצובה שהעניין האישי שלי הובא לציבור", אמרה היל, "ואני משתפת פעולה באופן מלא עם ועדת האתיקה".