הוכו באגרופים ונשדדו: שתי ישראליות הותקפו בניו יורק • תיעוד

בתיעוד שפרסמה המשטרה המקומית נראים השניים תוקפים את הצעירות בתחנת רכבת תחתית בברוקלין, מאיימים עליהן בסכין ובטייזר ושודדים אותן. בעקבות האירוע השתיים חזרו לארץ. החשודים נמלטו

זמן צפייה: 04:52

שתי צעירות ישראליות בשנות ה-20 לחייהן הותקפו באכזריות ונשדדו בשבוע שעבר בתחנת רכבת תחתית בשכונת ברוקלין בניו יורק. המשטרה המקומית פרסמה את תיעוד התקיפה, שצולמה במצלמות האבטחה של הרכבת התחתית, ופתחה במצוד אחרי החשודים במעשה, ככל הנראה נער ונערה. הצעירות שבו לישראל יום לאחר התקיפה.

לפי הדיווחים, שתי התיירות היו בדרכן ליציאה מתחנת הרכבת התחתית בזמן שהותקפו. משטרת ניו יורק פרסמה את התיעוד, שבו נראים החשודים תוקפים אותן בזמן שהן יורדות במדרגות, כשהם מכוסי ראש.

בתיעוד ניתן לראות כיצד החשוד התנפל על אחת מהן, דחף אותה ולפת את ראשה בעוד החשודה דחפה את חברתה, שלי זבנר בת ה-20, הפילה אותה במדרגות, משכה בשערה וריתקה אותה בזמן שהחשוד השני היכה בה באגרופים. למרות שניתן לראות כיצד זבנר מתחננת שיפסיקו ואף מציעה להם את ארנקה ומכשיר הטלפון שלה - התקיפה נמשכת.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

קוריאה הצפונית: ביצענו ניסוי "חשוב מאוד" באתר שיגור טילים

"אל תפסיקו לחלום": להקת שלווה הופיעה מול הנשיא טראמפ

3 הרוגים מירי בבסיס חיל הים בפלורידה; היורה – חייל סעודי

תקיפת שתי הישראליות בתחנת רכבת תחתית בברוקלין, ניו יורק
תקיפת שתי הישראליות בתחנת רכבת תחתית בברוקלין, ניו יורק | צילום: NYPD

המשטרה הוסיפה כי בנוסף לטייזר, התוקפים השתמשו בסכינים ופצעו באמצעותן את הצעירות, שנפצעו קל ופונו לבית חולים באזור כשהן סובלות ממכות וחתכים. התוקפים גנבו מהן כרטיסי אשראי ומזומן ואת מכשירי הסלולרי שלהן.

בתיעוד אף ניתן לראות כי במהלך התקיפה, שנמשכה דקות ארוכות, עולה במדרגות עובר אורח - אך לא עושה דבר ולא נחלץ לעזרת הצעירות, למרות שלצידו עומדת החשודה ומאיימת בבירור על זבנר.

לאחר התקיפה, אחת הצעירות ניסתה למנוע מהשניים להימלט - אך הם דחפו אותה ונעלמו.