דיווח: אהוד ברק נהג לבקר בבניין השייך לאחיו של אפסטין

לפי ה"דיילי ביסט", השכנים טענו כי ראו את ראש הממשלה לשעבר פעמים רבות בבניין במנהטן, ומסרו כי זיהו אותו לפי המאבטחים הרבים שהיו איתו. ברק: "לא מתייחס לנוכח האווירה הפוליטית בישראל"

אהוד ברק וג'פרי אפסטין | צילום: רויטרס

דיירים הגרים בבניין שבבעלות אחיו של עבריין המין ג'פרי אפסטין, טענו כי ראו את ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק ביקר פעמים רבות במבנה, כך על פי דיווח שפורסם היום (שלישי) באתר ה"דיילי ביסט" הבריטי. רוב הדירות בבניין שייכות לחברת נדל"ן בבעלות מרק אפסטין, ונקשרו בפרשיות השונות שבהן הורשע אחיו הגדול בסחר בנשים, כאשר השכיר לו את חלק מהדירות למטרות אישיות.

ברק לא הכחיש את הפרסום ומסר בתגובה: "למרות העובדה שלא עשיתי שום דבר לא בסדר, ואין חשד הקלוש ביותר שעשיתי משהו כזה, אני לא הולך להתייחס לטענות האלה בגלל האווירה הפוליטית בישראל. עצם התגובה שלי לדברים אלה יכולה לשמש כספין במשחק הפוליטי". כמו כן הוסיף: "כראש ממשלה לשעבר אני מלווה במאבטחים לכל מקום אליו אני הולך".

לכתבות נוספות בנושא >> 

דיווח: עבריין המין ג'פרי אפסטין נמצא פצוע בתא המאסר שלו

"אינטלקטואל מתחזה": תוכניתו של אפסטין להשבחת הגזע האנושי

ברק על הדיווחים אודות קשריו עם אפסטין: "עלילת דם מתועבת"

אהוד ברק וג'פרי אפשטיין
אהוד ברק וג'פרי אפסטין | צילום: רויטרס

כמה מהדיירים סיפרו לאתר החדשות האמריקני כי הם ראו את ברק הרבה פעמים במהלך השנים האחרונות. לטענתם, הם ידעו שברק נמצא בגלל המאבטחים שחיכו בלובי והרכב היוקרתי שחנה בחוץ.

דיירת אחת סיפרה ל"דיילי ביסט" כי ראתה את ברק בלובי, ודייר אחר אמר כי השומר זיהה את ראש הממשלה לשעבר. חמישה דיירים אחרים, בעבר ובהווה, אמרו כי לא ראו את ברק במו עיניהם, אבל ראו את המאבטחים האישיים שלו כמה פעמים. אחת נזכרה כי הייתה במעלית עם מאבטחים דוברי עברית, בעוד דיירת אחרת סיפרה כי ראתה מאבטח מחוץ לדירה בקומה ה-11. אישה נוספת טענה כי ראתה את המאבטחים בלובי לפחות 12 פעמים.

תושב אחד סיפר כי "המאבטחים היו מסתובבים בלובי כאילו זה הסלון שלהם. הם הרגישו בנוח, שמו את כל הדברים שלהם על הספות ולפעמים אפילו אכלו שם על השולחן".

בשנת 2010 העיד מנהל החשובות של 2MC, סוכנות הדוגמנות שהייתה בבעלות חבר קרוב של אפסטין, כי לדירות בבניין הגיעו קטינות מדרום אמריקה, אירופה וברית המועצות לשעבר. מנהל החשובות טען כי הצעירות נשלחו למסיבות המין של אפסטין.

לפני כחודש פורסמו תמונות בעיתון ה"דיילי מייל" הבריטי בהן נראה ברק מגיע לביתו של המיליארדר אפסטין בשנת 2016 כשפניו מכוסות, וכן תמונות של נשים צעירות שנטען כי "גם היו באותו היום בבית".

עורכי דינו של ראש הממשלה לשעבר שלחו מכתב ההתראה לפני תביעה לעיתון בדרישה להסיר את הכתבה. העיתון הודיע כי לא יסיר את הכתבה, ומסר כי הוא "עומד ב-100% מאחורי הנכתב בה". זאת, בשל העובדה שברק מתמודד בימים אלה בבחירות בישראל, ולכן מדובר "במאמר שיש לו עניין לציבור".

מהעיתון נמסר כי "הטענה של ברק כי לא השתתף בפעילויות הלא חוקיות לכאורה שביצע אפסטין, היא הכחשה של טענות שמעולם לא קבענו". "המאמר התייחס לתמונות של ברק נכנס לאחוזתו של אפסטין כשפניו מכוסות כמעט לחלוטין בינואר 2016, בערך באותו הזמן שבו הגיעו ארבע נשים, שצולמו גם כן, למקום", מסרה דוברת ה"דיילי מייל".