דיווח: עבריין המין ג'פרי אפסטין נמצא פצוע בתא המאסר שלו

גורמים המעורים במקרה דיווחו ל-NBC כי המיליארדר נמצא בתאו פצוע עם חבלות בצווארו, כשהוא בהכרה מעורפלת. אחד הגורמים ציין כי ייתכן שאפסטין ביים ניסיון התאבדות כדי לקבל העברה לכלא אחר

זמן צפייה: 01:56

עבריין המין ג'פרי אפסטין נמצא הלילה (חמישי) בתא המאסר שלו כשהוא פצוע ועם חבלות על צווארו - כך דווח ב-NBC. גורמים מקורבים לחקירה ציינו שכשמצאו אותו הכרתו הייתה מעורפלת, ושייתכן שהוא ניסה להתאבד. לפני המקרה, אפסטין הועבר לבידוד אחרי שאסירים אחרים איימו עליו.

לפי הדיווח, אפסטין נמצא בתאו פצוע כשהוא שוכב בתנוחה העוברית, כשיש סימנים על צווארו, והוא הושם תחת שמירת התאבדות. שני גורמים אמרו ל-NBC כי ייתכן שאפסטין ניסה לשים קץ לחייו, אך גורם שלישי אמר שהפציעות לא חמורות, וכי ייתכן שהמיליארדר ביים תקיפה או התאבדות כדי לקבל העברה לבית מעצר אחר.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

פרקליט אפסטין לשעבר נלחם על טיהור שמו: "אני קורבן לפשע נורא"

ברק על הדיווחים אודות קשריו עם אפסטין: "עלילת דם מתועבת"

התובע נגד אפסטין: "החזיק דרכון מזויף וכסף מזומן בכספת"

ג'פרי אפשטיין
ג'פרי אפשטיין | צילום: גטי אימג'ס

לפני שבוע, בית המשפט בארצות הברית דחה על הסף את הבקשה לשחרורו בערבות של אפסטין, הנאשם בסחר בבני אדם למטרות מין, וקבע כי יישאר במעצר עד תום ההליכים. השופט קבע: "אפסטין מסוכן לקהילה ולקורבנות ולעלול להימלט מארצות הברית מאימת הדין".

במקביל, בתביעה אזרחית צפויה להתקבל בקרוב החלטה להסיר חיסיון מעל 2,000 מסמכים העוסקים בפרשה, שעל פי הערכות יביכו רבים ממקורביו של המיליארדר. יתכן כי חשיפת המסמכים תגלה את זהותו של "ראש הממשלה המפורסם", שעל פי אחת המתלוננות הגיע למסיבותיו.

באותו היום הגיב עיתון "הדיילי מייל" למכתב ההתראה לפני תביעה ששלח אתמול ראש הממשלה לשעבר ויו"ר ישראל דמוקרטית אהוד ברק, ודרש כי יחזור בו מהביטוי הדיבתי "עלילת דם". יום לפני כן, ברק כינס מסיבת עיתונאים במהלכה התייחס לפרסום תמונות שלו מ-2016 בעיתון הבריטי, בהן נראה מגיע לביתו של אפסטין, והודיע כי שלח מכתב התראה לפני תביעה ל"דיילי מייל".

העיתון הודיע כי לא יסיר את הכתבה, ומסר כי הוא "עומד ב-100% מאחורי הנכתב בה". זאת, בשל העובדה שברק מתמודד בימים אלה בבחירות בישראל, ולכן מדובר "במאמר שיש לו עניין לציבור".

מהעיתון נמסר כי "הטענה של ברק כי לא השתתף בפעילויות הלא חוקיות לכאורה שביצע אפסטין, היא הכחשה של טענות שמעולם לא קבענו". "המאמר התייחס לתמונות של ברק נכנס לאחוזתו של אפסטין כשפניו מכוסות כמעט לחלוטין בינואר 2016, בערך באותו הזמן שבו הגיעו ארבע נשים, שצולמו גם כן, למקום", מסרה דוברת ה"דיילי מייל".