נרדמה בטיסה והתעוררה בתוך מטוס נעול וחשוך: "הייתי בסיוט"

טיפאני אדאמס נשכחה ע"י הצוות בטיסה מקומית של "אייר קנדה". הטלפון הנייד שלה שבק חיים והיא נאלצה להבהב בפנס שמצאה עד שאחד העובדים במקום הבחין בה - והשיב אותה לטרמינל. "חוויה איומה"

כשטיפאני אדמס עלתה לטיסה בין קוויבק לטורונטו היא לא שיערה לעצמה שהטיסה שארכה שעה וחצי תהפוך לסיוט שאותו לא תשכח כל חייה. אדאמס נרדמה במהלך הטיסה המקומית בשמי קנדה וכשהתעוררה מצאה את עצמה במטוס חשוך, נטוש ונעול - לאחר שנשכחה על ידי צוות המטוס של חברת "אייר קנדה". "זו הייתה חוויה איומה – הרגשתי שאני בחלום רע", סיפרה.

אדאמס תיארה את החוויה שעברה בעמוד הפייסבוק של החברה: "ניסיתי להשתמש בטלפון הנייד שלי, אבל הוא היה כבוי". לדבריה, "מאחר שלא היה חשמל במטוס, לא הצלחתי להטעין את סוללת הטלפון ולא ידעתי מה לעשות". כדי לנסות ולצאת מסיטואציה אליה נקלעה - היא הלכה לתא הטייס כדי למצוא את דרך היציאה מהמטוס החשוך. לבסוף, היא פתחה את הדלת הראשית של המטוס ומצאה את עצמה יושבת כ-15 מטרים מעל הקרקע.

כתבות נוספות בחדשות 13:

יועץ טראמפ נפגש עם רה"מ: "אסור לאיראן לפרש זהירותנו כחולשה"

גנץ לנתניהו: "עצור את מינוי סמוטריץ' לקבינט – מדובר בהפקרות"

"עבריין סדרתי": ביהמ"ש העליון דחה את ערעורו של אלון קסטיאל

מטוס נוסעים
מטוס נוסעים | צילום: Shutterstock

בסופו של דבר, מי שנחלץ לעזרתה היה עובד נמל התעופה, שעבר באזור עם עגלת מזוודות והבחין בהבהובי הפנס של אדמס. העובד הוריד אותה לקרקע - והחזיר אותה לטרמינל. "הוא נדהם לראות אותי ולא הצליח להבין איך נותרתי לבדי במטוס". לדבריה, "עניתי לו שגם אני לא מבינה איך זה קרה".

בסוף דבריה כתבה אדאמס כי "החוויה הותירה אותי עם סיוטים". החברה מצידה אישרה לעיתון "אינדיפנדנט" את פרטי המקרה ומסרה כי "האירוע נבדק". כמו כן, נמסר כי נציגי החברה עומדים בקשר עם הלקוחה.