כדורגלן העבר רוני רוזנטל נשדד והותקף בביתו שבלונדון

כוכב ליברפול לשעבר הוכה בפניו ונשדדו ממנו שעוני יוקרה. המקרה אירע בחודש מאי, ופורסם אמש בעקבות שוד נוסף, שעברו שניים מכוכבי קבוצת ארסנל. "הם ידעו בדיוק מה הם עושים"

זמן צפייה: 01:32

כדורגלן העבר הישראלי וכוכב ליברפול לשעבר רוני רוזנטל הותקף על ידי שודדים, שפרצו לביתו בשעת לילה כשבני משפחתו ישנו. ששת השודדים תקפו את הכדורגלן עם מצ'טות, ובמהלך הפריצה היכו את רוזנטל בפניו.

התקרית, שפורסמה אמש (שלישי), התרחשה בחודש מאי, והיא התגלתה ימים בלבד לאחר שכוכבי קבוצת הכדורגל ארסנל, מסוט אוזיל וסיאד קולאשינאץ', הותקפו על ידי שודדים חמושים שניסו לגנוב את שעוניהם היוקרתיים. השניים הצליחו להבריח את השודדים.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

עוד תלונה על התעללות בילד נגד סייעת בראש העין; המשטרה בודקת

המאבק על קולות הימין: נתניהו וגנץ ביקרו בשטחים

"לא הפסיקו התופעה": 10 אנשי קבע יישפטו בפרשת ההתעללות בחיה"א

רוני רוזנטל במדי טוטנהאם - 1994
רוני רוזנטל במדי טוטנהאם - 1994 | צילום: רויטרס

"הוא אמר לי שהוא הותקף פיסית וקיבל איומים", סיפר שכן של רוזנטל לעיתון המקומי "Evening Standard". "בתוך חמש דקות הפורצים נכנסו לבית ויצאו ממנו. הם ידעו בדיוק מה הם עושים. זו משפחה חזקה והיא בסדר, אבל זה לא היה נעים".

"השודדים הצליחו לגנוב כמה שעוני יוקרה לפני שעזבו את המקום", אמר דובר משטרת לונדון, והוסיף, "החקירה ממשיכה, כרגע אין עצורים". עוד הוסיף השכן כי עוד לפני המקרה דאגה המשפחה של רוזנטל לאבטחה פרטית מכיסה, בשל חשש מכנופיות אלימות שהאזורים העשירים של לונדון משמשים להן יעד.

ביתו של רוזנטל שוכן בשכונת קריקלווד היוקרתית שבצפון-מערב בלונדון, והוא שווה 4 מיליון פאונד. אישה שגרה בשכונה זה יותר מעשרים שנה הוסיפה: "הם ידעו אילו שעונים יש לו. זה כמו סרטן, אחד מכל חמישה אנשים הולך לחטוף מזה, כך שאתה כמעט מצפה לזה". היא אמרה כי פעם אחת אף ראתה את הוריה שלה מותקפים על מפתן דלת ביתה.

את הקריירה שלו החל רוזנטל בשנות ה-80 במכבי חיפה, ולאחר מכן עבר לקבוצה הבלגית קלאב ברוז'. בשנת 1990 הוחתם בליברפול תמורת סכום של 1.1 מיליון פאונד, ועזר לה לזכות באליפות אנגליה האחרונה שלה עם שבעה שערים בשמונה משחקים.