בריטניה: הנסיך צ'ארלס נדבק בקורונה; מצבו טוב

בית המלוכה אישר כי יורש העצר בן ה-71 נדבק בנגיף. הנסיך ואשתו קמילה, שלא נדבקה, נכנסו לבידוד בביתם בסקוטלנד. "צ'ארלס סובל מתסמינים קלים - לא יודעים ממי הוא נדבק"

זמן צפייה: 02:20

מגפת הקורונה: יורש העצר הבריטי, הנסיך צ'ארלס אובחן היום (רביעי) כחולה בנגיף הקורונה. בית המלוכה אישר את הדברים, ומסר: "הנסיך סובל מתסמינים קלים - אולם מצבו טוב. הוא ממשיך לעבוד מביתו - בדיוק כפי שעשה במהלך הימים האחרונים". הנסיך שוהה בבידוד ביתי בסקוטלנד יחד אם אשתו, הדוכסית מקורנוול קמילה פרקר בולס. התוצאות הראו שהיא לא נדבקה בנגיף.

"אי אפשר לקבוע ממי נדבק הנסיך", הוסיפו הדוברים מטעם בית המלוכה, "זאת משום שהשתתף במספר רב של אירועים בשבועות האחרונים מתוקף תפקידו הציבורי". על פי חלק מהדיווחים, צ'ארלס נפגש עם מלך מונקו שאובחן גם הוא כחולה בנגיף. בתוך כך, בבית המלוכה הרגיעו את הציבור, ומסרו כי "המלכה אליזבת בריאה. הפעם האחרונה שנפגשה עם בנה הייתה בתחילת החודש".

לכתבות נוספות בנושא >> 

"לא הספקתי להיפרד": משפחות המתים מקורונה מתאבלות

5 מתים מקורונה בישראל; מניין החולים עלה ל-2,030

עימותים בצמרת משרד הבריאות לגבי היקף ההדבקה בקורונה

הנסיך צ'ארלס ואשתו קמילה
הנסיך צ'ארלס ואשתו קמילה | צילום: רויטרס

בשבוע שעבר נודע כי גם שחקן הקולנוע הבריטי אידריס אלבה נדבק בנגיף. "אני מרגיש בסדר, אין לי תסמינים בינתיים אבל אני נמצא בבידוד מאז שנודע לי על החשיפה האפשרית לווירוס", כתב בחשבון האינסטגרם שלו. "תישארו בבית אנשים. אמשיך לעדכן אתכם במצב שלי".

כמו כן, השחקן טום הנקס ואשתו ריטה וילסון אובחנו כחולים בנגיף בעודם שוהים באוסטרליה לרגל צילומים של סרט חדש.

בישראל, השחקן הוותיק טוביה צפיר נדבק במחלה. אשת יחסי הציבור של צפיר מסרה כי הוא "מרגיש טוב ונמצא בבידוד ביתי בפיקוח רופאים".