סמים ומסמכים מזויפים: רשת מסחר ענקית בדארקנט נחשפה בגרמניה

לדברי החוקרים, מדובר באחת מרשתות הפשע המקוונות הגדולות בעולם, שמכרה סמים קשים, מסמכים מזויפים ותוכנות לא חוקיות ל-1.15 מיליון אנשים. לפי החשד, התשלום נגבה באמצעות מטבעות וירטואליים

רשת אפלה - אילוסטרציה
רשת אפלה - אילוסטרציה | צילום: getty images

שלושה אזרחי גרמניה בני 31-22 נעצרו בימים האחרונים במדינה, בחשד שניהלו פלטפורמה ענקית ברשת האפלה – כך פורסם היום (שישי) בכלי תקשורת מקומיים. על פי המשטרה הגרמנית, "שוק וול סטריט", אותו ניהלו לפי החשד, היא אחת מרשתות הפשע המקוונות הגדולות בעולם. 1.15 מיליון בני אדם השתמשו בפלטפורמה, מהם כ-5,400 מוכרים.

על פי החשד, השלושה מכרו באמצעות הפלטפורמה סמים קשים בהם קוקאין והרואין, וכן תוכנות בלתי חוקיות ומסמכים מזויפים. השלושה גבו עמלה של 6%-2%, אותה שילמו הלקוחות באמצעות מטבעות וירטואליים.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

גבר ואישה נפצעו קשה מפיצוץ רכב בחיפה

אלימות בבית ספר: 2 תלמידים בב״ש תקפו מורה שהעיר להם • תיעוד

יו"ר בית הנבחרים האמריקני נגד התובע הכללי: "שיקר לקונגרס"

רשת אפלה - אילוסטרציה
רשת אפלה - אילוסטרציה | צילום: getty images

הרשויות המקומיות החרימו את השרת של הרשת וכוננים קשיחים. נוסף על כך, נמצאו 550 אלף אירו במזומן. במקביל, המשטרה בארה"ב עצרה שני סוחרי סמים בלוס אנג'לס שעל פי החשד קשורים לפרשה, והחרימה להם מיליון דולר במזומן, נשק וסמים.

הרשויות בגרמניה חקרו את הפרשה, יחד עם חוקרים ממדינות נוספות, החל מחודש מארס. לפני כמה ימים החקירה הפכה גלויה והחשודים נעצרו. המשטרה המקומית מסרה כי היה נראה שהשלושה תכננו להסתתר.