ניסיון חיסול בחיפה: גבר ואישה נפצעו קשה מפיצוץ רכב

בת 35 ובן 28 נפגעו לאחר שהממכונית שבה נסעו התפוצצה בשדרות הנשיא שבעיר. צוות מד"א פינה אותם לבית החולים כשהם בהכרה. האישה במצב לא יציב. הצעיר שנפצע ניצל מניסיון חיסול בחודש מארס

זמן צפייה: 02:17

אישה כבת 35 וצעיר בן 28 נפצעו היום (שישי) קשה בשדרות הנשיא במרכז הכרמל שבחיפה כתוצאה מפיצוץ שאירע ברכב. צוות מד"א העניק להם טיפול רפואי ופינה אותם לבית החולים כשהם בהכרה. האישה נמצאת במצב לא יציב, והצעיר סובל מפציעות קשות בגפיים. שלושה בני אדם נוספים לקו בחרדה ופונו לבית החולים כרמל.

המשטרה בודקת את נסיבות האירוע, ומחקירה ראשונית עולה כי מדובר בניסיון חיסול. הצעיר שנפצע מוכר למשטרה. בחודש שעבר, ניצל בן ה-28 מניסיון חיסול באילת.

פיצוץ רכב במרכז הכרמל
פיצוץ רכב במרכז הכרמל | צילום: החדשות 13

לפני כחודש וחצי, שני בני אדם נפצעו קל ושלושה לקו בהתקף חרדה לאחר שרכב התפוצץ בחניון "פנינת אילת" שבאילת. לא היו בני אדם ברכב. המשטרה הגיעה למקום, ומחקירה ראשונית עלה כי מדובר באירוע פלילי. צוות מגן דוד אדום פינה לבית החולים יוספטל את שני הפצועים, אחד עם כוויות קלות בגב ואחד עם חבלה בעין.

שלושה חודשים קודם לכן, נהרג נהג משאית בכביש 5, סמוך למחלף כפר קאסם, לאחר פיצוץ שאירע ברכבו. הנהג הועף מרכבו מעוצמת הפיצוץ, וצוותי מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה הגיעה לזירה ופתחה בחקירת נסיבות האירוע.

חובש רפואת חירום במד"א אייל עטיה סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי משאית בתעלה בצד הדרך. על הכביש שכב גבר מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה ביותר. הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".