חלקידיקי על המפה: הישראלים מגלים את חצי האי שדומה לתאילנד

היעד היווני הצטרף הקיץ לרשימת האיים הפופולריים והאהובים. עם מי טורקיז, כפרים פסטורליים וטבע אינסופי במרחק של שעתיים טיסה, לא פלא שאפילו סופה עוצמתית לא פגעה בביקוש

זמן צפייה: 03:34

בין מאות הטיסות שיוצאות כל שבוע בקיץ מתל אביב ליוון, בולט השנה יעד חדש. לרשימת האיים הפופולריים מצטרף חצי האי חלקידיקי. במרחק שעה וחצי נסיעה ברכב מסלוניקי ניתן למצוא מי טורקיז נוצצים, כפרים פסטורליים, טבע אינסופי וקצת פחות ישראלים משניתן למצוא באיי יוון בדרך כלל. אין ספק שחלקידיקי הוא הדבר הכי קרוב לתאילנד שאפשר למצוא במרחק של פחות משעתיים טיסה.

אורן כהן מגורי, מנהל שיווק ב"השטיח המעופף", סיפר שישנה עלייה של עשרות אחוזים בישראלים שרוצים לנפוש בחלקידיקי: "אנשים רוצים לגלות יעדים חדשים, לגלות את הדבר הבא. חלקידיקי על המפה".

לכתבות נוספות בנושא >>

שוד בחופשה: כיצד תוכלו לשמור על הכסף שלכם בחו"ל?

הכינו את המזוודה: אלו היעדים הרומנטיים לחופשה זוגית בט"ו באב

שוברת שוק: הטיסות מחיפה עשויות לחתוך את מחירי החופשות

חלקידיקי
חלקידיקי | צילום: חדשות 13

חצי האי עלה לכותרות לפני כחודש בעקבות הסופה הקצרה והעוצמתית שפגעה בו – אבל זה לא פגע בביקוש. לא רק החופים הלבנים והים הצלול מושכים את הנופשים, אפשר לבלות בו ימים שלמים בטיולים בחיק הטבע, הרים מיוערים, מפרצים מבודדים ולגונות שקטות. גם ספורט אתגרי לא חסר שם, כפרי דייגים ושפע ברים, מסעדות וטברנות - כיאה לכל יעד חפשה יווני.

ובאשר למחירים - חמישה לילות במלון יוקרה, אחד הגדולים ביוון, כולל טיסה, הסעה מסלוניקי ואירוח על בסיס חצי פנסיון בחגי תשרי יעלו כ-3,737 שקלים לאדם. במלון ארבעה כוכבים, ארבעה לילות יעלו 2,010 שקלים, ועל סוף השבוע המבוקש ביותר של אוגוסט, למי שמחפש חופשה ספונטנית ברגע האחרון, תשלמו כבר 3,163 שקלים לאדם.

בהכנת הכתבה סייעה סלוניקי איי.אל - טיולים בסלוניקי וצפון יוון.