האם שבנה הותקף ע"י טיגריס בתאילנד: "לא הצלחתי למשוך אותו"

לאחר שהפעוט בן השנתיים הותקף בגן החיות בקו סמוי, האמא סיפרה על רגעי האימה: "הנמר לא היה קשור ואף אחד לא שמר עליו. הוא פשוט פרץ את הדלת והתנפל על הבן שלי"

זמן צפייה: 01:20

האם שבנה בן השנתיים הותקף על ידי טיגריס בגן חיות באי קו סומוי שבתאילנד, סיפרה היום (חמישי) לחדשות 13 על רגעי האימה: "כולם היו שם בהלם, גם הצוות של הספארי. לא הצלחתי למשוך אותו ממנו. היחיד שעזר זה היה הנהג שלקח אותנו, הוא פשוט בעט לו בראש ושחרר אותו".

האם סיפרה כי הם ביקרו במתחם "נמואנג ספארי פארק", שם "היינו אמורים לראות נמרים. מישהו פתח את הדלת והנמר היה אמור להיות קשור, והוא לא היה קשור, ולא היה שום שומר יחד איתו. הוא פשוט פרץ את הדלת והתנפל, עבר לי ממש בין הרגליים ותקף את הבן שלי. הוא הותקף בפנים, פציעות קשות יחסית".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

"הנהג חייב להיענש": קרב חייה של המשפחה שנדרסה בקריית גת

לאחר שפעל להקים מפלגה: יגאל עמיר פתח בשביתת רעב ונשלח לבידוד

כך הסתכנו ישראלים רבים בעבירה – ומסרו קנביס רפואי לילד חולה

טיגריס בבית מחסה בדרום אפריקה
טיגריס בבית מחסה בדרום אפריקה | צילום: חדשות 13

בשעה זו מצבו של הפעוט יציב, ומשפחתו בוחנת את חזרתה ארצה לטובת המשך טיפול בישראל. ממשרד החוץ נמסר כי קונסולית ישראל בבנגקוק, אתי מזרחי, עומדת עם משפחתו של הפעוט ומסייעת ככל האפשר.

מוקדם יותר היום נמסר מחברת ביטוח הנסיעות PassportCard כי היא עומדת בקשר עם המשפחה וכי בשעות אלו רופא מטעם החברה יצא אל האי במטרה להביא את המשפחה לישראל בהקדם ובבטחה, להמשך קבלת טיפול רפואי בארץ. הפעוט עבר ניתוח ראשוני וכעת הינו במצב יציב, לא נשקפת סכנה לחייו.