התנגש במעקה והתהפך: הרגע בו איבד הכדורגלן שליטה ברכב • תיעוד

בסרטון שהגיע לחדשות 13 נראה רכבו של שחקן מ.ס אשדוד, רומן הבראן, מתנגש במעקה ההפרדה ומעוצמת ההתנגשות מתהפך אל נתיב התנועה הנגדי. עוברי אורח חשו לסייע, אך הוא הצליח לצאת לבדו מהרכב

זמן צפייה: 02:31

תיעוד: הרגע בו התהפך רכבו של רומן הבראן, שחקן ליגת העל, שאיבד הבוקר (שלישי) את השליטה במכונית כשנהג על פי החשד תחת השפעת אלכוהול. בסרטון נראה הרכב מתנגש במעקה ההפרדה ומעוצמת ההתנגשות מתהפך אל נתיב התנועה הנגדי.

מדובר בכביש עמוס מאוד, במיוחד בשעות הבוקר המוקדמות. למרבה המזל ברגע ההתהפכות עבר רק רכב אחד בנתיב הנגדי - שהצליח להתחמק מהתנגשות חזיתית. בתיעוד ניתן לראות את עוברי האורח מגיעים לסייע להבראן שמצליח להיחלץ מהרכב בעצמו.

כתבות נוספות בנושא

חשד: כדורגלן זר ממ.ס אשדוד התהפך עם רכבו כשנהג בשיכרות

"שתיתי בלילה לפני": שחקן ליגת העל רומן הבראן שוחרר בערבות

התהפכות רכב בצומת גן יבנה
התהפכות רכב בצומת גן יבנה | צילום: אשדודנט

כזכור, הבראן עוכב לחקירה לאחר המקרה, בה טען כי שתה בלילה לפני כן אך ישן אצל חבר ורק לאחר מכן נהג חזרה לביתו. "ביליתי בלילה, שתיתי אלכוהול ובבוקר נסעתי חזרה לאשדוד, נרדמתי והתנגשתי במעקה". בתום החקירה נפסל רישיונו ל-60 ימים והוא שוחרר בערבות.

בבדיקת ינשוף שנערכה לו נמצא בדמו אלכוהול בכמות 334 מ"ג לליטר אוויר נשוף. הוא עוכב לחקירה ביחידת הבוחנים והרכב פונה מהכביש. צוות רפואי של מד"א הוזמן למקום, אך הבראן, ששהה ברכב לבדו לא נזקק לטיפול רפואי. ממועדון ספורט אשדוד נמסר בתגובה: "קיבלנו את ההודעה על התאונה ולפני הכל אנו שמחים כי לא היו נפגעים בארוע. בשלב זה אנו עדיין למדים את פרטי המקרה ונעדכן ככל שיהיו התפתחויות".

רומן הבראן
רומן הבראן | צילום: טל אקוקה

זהו אינו הכדורגלן הראשון בליגת העל שמסתבך בעבירות תנועה לכאורה. שחקן הפועל חיפה, גבריאל תאמאש, נעצר לפני כחודש לאחר שנהג במהירות מופרזת בזמן שלפי החשד היה שתוי. השחקן הרומני נמצא בימים אלה במעצר בית.

מקרה מתוקשר הרבה יותר היה דריסתו למוות של הנער ארי נשר. בחודש אוקטובר הוגש כתב אישום בגין הפקרה, נהיגה תחת שכרות, שיבוש הליכי משפט ומהירות מופרזת נגד יצחק אספה, שחקן הכדורגל שדרס למוות את הנער בתל אביב. האישום לא כולל הריגה או גרימת מוות ברשלנות.

יצחק אספה בבית המשפט
יצחק אספה בבית המשפט | צילום: חדשות עשר

על פי כתב האישום, אספה "שתה לשוכרה" במועדון וודקה מסוג "פינלנדיה", "בכמות שאינה ידועה במדויק". לאחר מכן, נסע עם חבריו, בכלי רכב נפרדים, למסיבה נוספת - ברחוב בן אביגדור שבתל אביב. בדרך לשם, אירעה התאונה. בעקבות התאונה הזו, בקבוצה יצאו למלחמה בנהיגה תחת השפעת אלכוהול, ומאז השחקנים משחקים בחולצות ועליהן הכיתוב: "אם שותים לא נוהגים".