לא יכולים לחכות: שבועיים ליציאת הסרט "לשבור את הקרח 2"

אחרי שהסרט הראשון כבש את הצופים וגרף רווחים של יותר ממיליארד דולר, בקרוב יעלה לאקרנים הפרק הבא בעלילות אנה ואלזה. המעריצים המכורים מצפים בקוצר רוח: "בודקת כל יום אם נפתחה המכירה"

זמן צפייה: 02:41

בעוד פחות משבועיים, ביום חמישי הבא, יעלה לאקרנים הסרט "לשבור את הקרח 2" - והמעריצים האדוקים כבר מחממים מנועים. "בכל יום אני נכנסת לאתר של 'יס פלאנט' כדי לבדוק מתי נפתחת מכירת הכרטיסים", הודתה מורין פריזיס, רגע אחרי שהציגה את החדר של בתה - שלא היה מבייש חנות של דיסני. "יש כאן וילון, שמיכות, כריות, בובות, ספה, צעצועים - ואפילו הקיר מקושט בדמויות של אנה ואלזה".

החלק הראשון, שיצא לפני שש שנים והפך להצלחה בקרב ילדות - אבל לא רק, הוא סרט האנימציה השני המכניס ביותר, עם הכנסות של כמעט מיליארד ו-300 מיליון דולר מהסרט בלבד - לא כולל מוצרים נלווים - ויש, מסתבר, המון כאלה. "תכשיטים, בובות, תחפושות, פיג'מות ואפילו מיקרופון" - והכול של גיבורות הסרט, האחיות אנה ואלזה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חופשות, סיגרים ושמפניה בבריכה: תמלולי חקירת תיק 1000 נחשפים

סקר חדשות 13: גנץ מוביל במנדט על רה"מ – שמנצח בבחירות ישירות

יממה אלימה: כך משפיעה המתיחות הפוליטית על הרחוב הישראלי

אלזה מתוך הטריילר של ''לשבור את הקרח 2''
אלזה מתוך הטריילר של ''לשבור את הקרח 2'' | צילום: ABC news

מי שהכי פחדו מעליית הסרט לאקרנים הם הכוכבים עצמם, בהם ג'וש גאד שמדבב את אולף: "הייתי מבועת", סיפר בהקרנת הבכורה העולמית, "יותר מכל מבקר - אני פחדתי ממה שהבת שלי תחשוב". אחרי שהיא צפתה בעלילות אנה ואלזה בממלכה, גאד נרגע מעט. "הבכורה שלי הסתכלה עלי ואמרה 'אבא, אהבתי את זה עוד יותר מהראשון'. דמעתי".

לא נהרוס לכם את הסרט בספויילרים, ובכל זאת - קריסטן בל, שמדבבת את אלזה, הרחיבה מעט על המתרחש בארנדל: "בתחילת הסרט, הכול שמח עד שאלזה שומעת קול. אנחנו יוצאים כמשפחה להבין מי קורא לה והאם יש לו תשובות לשאלה מהיכן הגיעו הכוחות שלה".

הסרט ייצא בישראל במקביל לצאתו בארה"ב. ואם גם אתם התמכרתם ללהיט "Let it go", בדיסני מבטיחים שהשירים בסרט החדש יהיו לא פחות קליטים ממנו, וגם הם לא ייצאו לכם מהראש בתקופה הקרובה. "המוזיקה טובה באותה מידה - אם לא יותר מאשר בסרט הראשון", אמרה בל, "יש שני שירים חזקים מאוד - והם מדהימים".