עיניים של ילד: מיזם מציאות מדומה נותן הצצה לעולמם של ילדינו

המיזם של עיריית תל אביב מנסה לתת זווית ראייה ייחודית על מה שרואים הילדים הקטנים בסיטואציות שגרתיות כמו עלייה לאוטובוס, חצייה של כביש וכניסה למעלית - בגובה של פחות ממטר

זמן צפייה: 02:33

כשהילדים שלנו מסתכלים על העולם מגובה של פחות ממטר, הוא נראה להם אחרת לגמרי, מכפי שהוא נראה לנו, בגובה של מבוגרים. מיזם חדש של מציאות מדומה מנסה לתת זווית ראייה ייחודית על מה שרואים הילדים הקטנים כשהם עולים לאוטובוס, חוצים כביש, נכנסים למעלית או סתם פוגשים חברים.

המיזם, של "אורבן 95" ו"דיגיטף" של עיריית תל אביב. בעצמאות משקפי מציאות מדומה, אנחנו המבוגרים יכולים לקבל הצצה לעולמם של הילדים בסיטואציות שגרתיות מגובה של פחות ממטר. פתאום, כל המתנה לאוטובוס, עמידה במעלית או סתם מפגש חברתי נראים אחרת לגמרי, הרבה פחות קלילים.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

כיצד ניתן למנוע את מנהג הישראלים למשש את הלחם והפירות בסופר?

בעקבות הפלת המטוס: ישראלים מבטלים טיסות שעוברות מעל איראן

"כשהכינרת גבוהה – כולם מחייכים": הימה עלתה בסופ"ש ב-10 ס"מ

מיזם מציאות מדומה שמדמה את נקודת המבט של ילד
מיזם מציאות מדומה שמדמה את נקודת המבט של ילד | צילום: חדשות 13

מבחינת העירייה ומעצבי מדיניות, זווית הראייה החדשה הזו יכולה לשנות את האופן שבו מתוכננת העיר. ראש העיר רון חולדאי התייחס למיזם: "יש בעיר צרכנים מסוגים שונים ומשונים. ילדים בגילאים האלה בדרך כלל לא מבינים עד הסוף מה הצרכים שלהם ומה הצרכים של ההורים שלהם". בעבור ההורים, זו עוד תרומה קטנה להבנה של אחד הדברים שהיינו הכי רוצים לדעת: איך הילדים שלנו רואים את העולם.