מעיצוב חדש ועד צ'ט למטרות רומנטיות: השינויים שמתכננת פייסבוק

מייסד הרשת החברתית הודיע על שורת שינויים בפיד, הכוללים בין היתר גם לשונית שתרכז עדכונים שמגיעים מקבוצות וחיבור בין המסנג'ר לווטסאפ ואינסטגרם. "בכוונתנו לאפשר ניהול שיחות בלי חשש"

זמן צפייה: 01:56

פייסבוק מתחדשת: מנכ"ל הרשת החברתית, מארק צוקרברג, הודיע אתמול (רביעי) על כמה שינויים שפייסבוק מתכננת, כאשר רבים מהם יתמקדו בצ'אט שמפעילה הרשת החברתית.

צוקרברג, שאמר את הדברים בכנס מפתחים של החברה בסן חוזה, סיפר כי בכוונתו לעצב מחדש את הפיד, ולהוסיף לשונית חדשה, שתרכז את על העדכונים שמגיעים מקבוצות בפייסבוק.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

צה"ל תקף מטרות חמאס ברצועה; 2 רקטות שוגרו לעבר יישובי העוטף

גרינבלט על הקלטות רבני מכינת עלי: עלינו להילחם בנאומי השנאה

"מחזה מדהים";: מאות הגיעו להלוויה של ניצול שואה ערירי

עתיד המחשוב טמון במציאות רבודה.מארק צוקרברג (ארכיון).
עתיד המחשוב טמון במציאות רבודה.מארק צוקרברג (ארכיון). | צילום: פייסבוק

נוסף על כך, מתכוונת החברה לשדרג את מסנג'ר כך שהמסרים בו יהפכו להיות מוצפנים. כמו כן, בכוונת פייסבוק לאפשר יצירת קשר בצ'אט עם ווטסאפ ואינסטגרם – הנמצאות גם הן בבעלות החברה.

"בכוונתנו לאפשר ליותר משני מיליארד אנשים בכל רחבי העולם לנהל את שיחותיהם האישיות בפרטיות בלי שיצטרכו לחשוש מפצחנים, מממשלות או אפילו מאיתנו", אמר צוקרברג.

שינויים בפייסבוק
שינויים בפייסבוק | צילום: פייסבוק

אחד השדרוגים המעניינים יגיע מתחום ההיכרויות. פייסבוק מתכוונת להוסיף כפתור לייק חדש, שנקרא "ההתאהבות הסודית שלי", כאשר לחיצה עליו תשדר מסר של עניין בהיכרות רומנטית. עם זאת, הנמען יקבל את המסר רק אם ילחץ גם הוא על כפתור הלייק, ובכך תיווצר התאמה.