דיווח בסוריה: הרוג כתוצאה מירי מל"ט ישראלי לעבר מכוניתו

על פי הדיווחים, אדם בשם עימאד טוויל חוסל בכפר הדרוזי חדר, הסמוך לגבול ישראל במחוז קונייטרה, באזור הגבול עם ישראל. ההרוג קשור ככל הנראה להקמת תשתית חזבאללה באזור

זמן צפייה: 02:15

דיווח בסוריה: אדם חוסל היום (חמישי) כתוצאה מירי מל"ט ישראלי לעבר מכוניתו בכפר הדרוזי חדר הסמוך לגבול ישראל.

על פי הדיווחים, הגבר שחוסל הוא עימאד טוויל, שעסק בהקמת "תיק הגולן" תשתית איראנית של חזבאללה, שנועדה לבצע פיגועים בגבול הגולן.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

בנט על התקיפה בסוריה: "חיסלנו לפחות שישה מחבלים"

היעדרו של סולימאני – הזדמנות להגביר לחץ על סוריה • פרשנות

דיווח בסוריה: מערכות ההגנה האווירית הופעלו בצפון המדינה

עימאד טוויל
עימאד טוויל | צילום: חדשות 13

כזכור, ביום שני האחרון אמר שר הביטחון נפתלי בנט כי "חיסלנו ביממה האחרונה לפחות שישה מחבלים, אבל לא רק בעזה, אלא התקדמנו גם לפגיעה במקור הבעיה". זאת לאחר שהמרכז הסורי לזכויות אדם דיווח כי בתקיפת צה"ל סמוך לדמשק נהרגו הלילה שישה בני אדם. על פי הדיווח, יעד התקיפה היה בסיס שבו שהו בכירים במשמרות המהפכה, בג'יהאד אסלאמי, וקצינים סורים.

"אנחנו מכינים תוכנית לשינוי יסודי של המצב ברצועת עזה", אמר בנט. "אני מאוד מבין את המצב של תושבי הדרום. מגיע להם שקט וביטחון". דובר הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי הגיב הבוקר על התקיפה, ואמר כי "התוקפנות הישראלית על דמשק והרג שני הלוחמים - לא יעבור ללא תגובה. החשבון עדיין פתוח".
נפתלי בנט בריאיון לאמנון לוי
נפתלי בנט בריאיון לאמנון לוי | צילום: חדשות 13

כאמור, דובר צה"ל אישר כי מטוסי קרב ישראליים תקפו ביום ראשון יעדי טרור של הג'יהאד האסלאמי מדרום לדמשק שבסוריה. זאת, בהמשך לדיווחים בתקשורת הסורית. לאחר התקיפה צבא סוריה הודיע כי הופעלו מערכות נגד מטוסים ושרוב הטילים יורטו לפני שהגיעו למטרתם. בהמשך, הודיע ארגון הג'יהאד האסלאמי שתקיפה נהרגו שניים מפעיליו, סלים אחמד סלים וזיאד אחמד מנסור.