סעודיה לא אישרה לטוס בשטחה - טיסה של צוות "הישרדות" התעכבה

לראשונה מאז הנורמליזציה עם האמירויות, ערב הסעודית לא איפשרה מעבר בשטחה - מה שעיכב את יציאת צוות התוכנית לדרך בכמה שעות. "ייתכן וזהו המשך ישיר לטיסת רה"מ שסורבה" • פרסום ראשון

זמן צפייה: 00:22

צוות של אנשי הריאליטי "הישרדות" היו אמורים לטוס הבוקר (ראשון) לדובאי, אלא שלראשונה מאז הנורמליזציה עם מדינות ערב, סעודיה לא איפשרה מעבר בנתיב האווירי שלה - מה שגרם לעיכוב של הטיסה. בתום כמה שעות של המתנה בנמל התעופה בן גוריון, ניתן האישור.

על פי גורמים בכירים, "ייתכן ומדובר בהמשך ישיר לאירוע טיסת ראש הממשלה שסורבה בשבוע שעבר", אז, כזכור, ביטל בנימין נתניהו את טיסתו לאיחוד האמירויות, זאת משום שלטענתו "ירדן התעכבה במתן אישור מסלול הטיסה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"ההסכם" עם רעייתו, הקורונה ומצבו הפוליטי: נתניהו בריאיון

אמה של בת ה-13: "היא רוב הזמן במיטה ומקיאה, מאוד קשה לה"

מודל החל"תורה: כך כשלה התוכנית לשילוב מאות אלפים בשוק העבודה

טיסת הישרדות מעוכבת בנתב''ג
טיסת הישרדות מעוכבת בנתב''ג

ביום חמישי הייתה זו הפעם הרביעית שראש הממשלה מבטל טיסה לאיחוד האמירויות, כשבפעמים הקודמות הסיבה הייתה התפשטות מגפת הקורונה. "בשל קשיים בתיאום טיסתו במרחב האווירי של ירדן הביקור נדחה", הסבירו בלשכת ראש הממשלה. "הקשיים הללו נבעו ככל הנראה מביטול ביקורו של יורש העצר הירדני בהר הבית עקב מחלוקת בנושא סידורי הביטחון והאבטחה במקום".

"בשעה האחרונה הודיעה ירדן כי היא מאפשרת את הטיסה בשמי המדינה. אולם, מאחר שההודעה התקבלה באיחור - סוכם על ידי ראש הממשלה ויורש העצר של איחוד האמירויות השייח מוחמד בן זאיד שהם יתאמו מועד אחר לביקור ראש הממשלה".