חולדאי הציג 4 נשים בסיעתו: "כל החברה תוכל להזדהות עם הרשימה"

פרופ' קרין נהון, אשת החינוך קארן טל, מנכ"לית חברת מוסדות חינוך ותרבות בת"א עדי צברי וכן חברת הכנסת לשעבר עו"ד עינב קאבלה חברו למפלגת "הישראלים", לקראת הבחירות. "שואפים ל-50% נשים"

מפלגת "הישראלים"
מפלגת "הישראלים" | צילום: לנס הפקות

בחירות 2021: ראש עיירית תל אביב-יפו רון חולדאי הציג הערב (שלישי) את ארבע הנשים שיחברו למפלגת "הישראלים" בראשותו, וירוצו עימו בבחירות הקרובות לכנסת. במסיבת עיתונאים מיוחדת, הצהיר חולדאי כי בכוונתו לפעול "למנות 50% נשים ברשימה לכנסת ובתפקידים מקצועיים", כלשונו.

בד בבד, הודיע חולדאי על הצטרפותו למפלגה של סגן הרמטכ"ל לשעבר אלוף המילואים דן הראל. "החלטתי שאינני יכול עוד לעמוד מנגד למה שקורה מישראל שאני אוהב", מסר הראל. נוסף על כך, הציע ראש העיר תל אביב שיריון ברשימה לראש עיריית סכנין לשעבר מאזן גנאים.

המצטרפת הראשונה היא הפרופסור קרין נהון, חברה בקבינט התקשוב הממשלתי, ראשת תת-הוועדה הלאומית בנושא בינה מלאכותית ואתיקה, אשר ייצגה בעבר את ישראל באו"ם בוועדת המדע והטכנולוגיה. השנייה היא חברת הכנסת לשעבר, עורכת הדין עינב קאבלה, שהייתה יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה וחברה בוועדת חוקה, חוק ומשפט.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

המתווה לסגר המהודק: סגירת מערכת החינוך וצמצום מקומות העבודה

פלסטיני חמוש בסכין ניסה לתקוף חיילים בצומת הגוש ונורה למוות

רפי פרץ פורש מהבית היהודי: "בחירת מנהיג חדש – צורך השעה"

קארן טל, מפלגת ''הישראלים''
קארן טל, מפלגת ''הישראלים'' | צילום: לנס הפקות

הנשים הנוספות שיחברו לחולדאי, וכן לאבי ניסנקורן שפרש מכחול לבן, הן קארן טל, אשת חינוך, מייסדת עמותת "תובנות בחינוך" ולשעבר מנהלת בית הספר "ביאליק-רוגוזין", וכן עדי צברי, מנכ"לית חברת מוסדות חינוך ותרבות בתל אביב, ממקימי הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית.

"רשימת הישראלים תורכב מאנשי ביצוע", הבטיח חולדאי, "כאלה שלא רק מדברים - אלא בעיקר עושים ויעשו למען הציבור הישראלי כולו. הרשימה תהיה רב-גונית, מאוזנת ומייצגת, כזו שהחברה הישראלית כולה תוכל להזהות איתה".

בסוף דבריו הוא אף פנה לבוחרי כחול לבן, ואמר: "זה לא אתם טעיתם - זה המנהיג שלכם טעה". במפלגתו של בני גנץ לא נשארו חייבים - ותקפו בחזרה: "הדרך של כחול לבן מנעה סיפוח, את סגירת בתי המשפט, פגיעה בדמוקרטיה ושלטון יחיד בתקופה של משבר בריאותי, כלכלי וחברתי. הדרך של הישראלים מונעת מתל אביב ראש עיר במשרה מלאה".

עדי צברי, מפלגת ''הישראלים''
עדי צברי, מפלגת ''הישראלים'' | צילום: לנס הפקות

כזכור, בשבוע שעבר הודיע חולדאי על כניסתו למערכת הפוליטית הארצית ועל הקמת מפלגת "הישראלים", שתתמודד בבחירות לכנסת ה-24. בהצהרה שנשא, פתח חולדאי ושאל: "אתם יודעים מה הבעיה? שהתרגלנו לקלקול, פילוג, שקר, קומבינה ושחיתות".

לדבריו, "התרגלנו לממשלה שלא יודעת לנהל שום דבר. שהקורונה עשתה מאיתנו צחוק. הכי גרוע זה להתרגל, להוריד את הראש, לוותר ולהתייאש. אני מסרב להתרגל. כמשרת ציבור למעלה מ-50 שנה, אני אומר היום: לא נתרגל לראש ממשלה עם כתבי אישום".

עינב קאבלה, מפלגת ''הישראלים''
עינב קאבלה, מפלגת ''הישראלים'' | צילום: לנס הפקות

קרין נהון, מפלגת ''הישראלים''
קרין נהון, מפלגת ''הישראלים'' | צילום: לנס הפקות