כחול לבן אישרה כי שכרה חברת חקירות לאיתור מדליפים

המפלגה שכרה את שירותיה של חברת אבטחת מידע, במטרה לזהות את מקור ההדלפות מתוך שורותיה במערכת הבחירות הקודמת והנוכחית: "הקמפיין נעזר מעת לעת בגורמי מקצוע בתחום אבטחת המידע"

זמן צפייה: 01:18

מפלגת כחול לבן אישרה אתמול (שישי) את הידיעה שפורסמה באתר YNET, על כך שבכיריה שכרו חברת חקירות במטרה לאתר מדליפים. "קמפיין הבחירות נעזר מעת לעת בגורמי מקצוע בתחום אבטחת המידע", הודו במפלגה.

החברה ששכרה המפלגה, CGI שמה, עוסקת באבטחת מידע ויושב הראש שלה הוא ראש השב"כ לשעבר יעקב פרי, שגם כיהן בעבר כשר וחבר כנסת מטעם מפלגת יש עתיד.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

היכנסו וגלו: כמה אתם שולטים באירועים הפוליטיים שהיו השבוע?

מי את רוני ססובר? המועמדת החילונית המפתיעה ברשימת "ימינה"

סקר חדשות 13: הליכוד וכחול לבן בתיקו; ימינה – השלישית בגודלה

ישיבת סיעה כחול לבן
ישיבת סיעה כחול לבן | צילום: חדשות 13

הניסיון לאתר מדליפים בשורות המפלגה נובע ממספר מקרים במערכת הבחירות הקודמת ובאחרונה שבהם הגיע לידי התקשורת מידע מדיונים ומישיבות מתוך פורומים סגורים של המפלגה.

בין ההדלפות ממערכת הבחירות הקודמת, היו הקלטות שהגיעו לידי חדשות 13, בהן נשמע גנץ לא שולל ישיבה לצד נתניהו, על אף שהצהיר פעמים רבות כי לא יישב בממשלתו של נתניהו. "יהיה לו שימוע ביולי והשימוע הזה הולך לכתב אישום. אני לא יכול לשבת איתו אחרי שיש לו כתב אישום אחרי שימוע, זה יהיה מטורף לחלוטין", נשמע גנץ בהקלטות.

"נגיד שהוא ינצח את הבחירות, שבוע אחרי זה טראמפ שם תוכנית ועם ישראל מסתכל על בני גנץ ואומר 'בוא נאתרג את הנתניהו הזה' כי אחרת סמוטריץ' יהרוג לנו את האופציה האחרונה לעשות משהו. אז כשאני אגיע לרגע הזה, אני צריך לראות. ואז אני אגיד לנתניהו 'סליחה, זה בלי סמוטריץ', זה בלי זה, זה בלי זה, זה כחול לבן-ליכוד, בוא נדבר. ממשלת אחדות בין כחול לבן לבין ליכוד. אתה, מהיום שמתחיל המשפט שלך, נכנס לנבצרות של חודשיים עד שהמשפט שלך נגמר, לא יודע בדיוק מה, נוציא איזשהו סידור".