פרסום ראשון: 4 בכירים בצוות החקירה של נתניהו לא קודמו במשטרה

ארבעה חוקרים שלקחו חלק בחקירת תיקי רה"מ אינם עובדים עוד באגף, ולא קודמו בתוך הארגון בשנים האחרונות - חרף בקשותיהם. גורם בפרקליטות: "היה לנו מזל שבכירים באגף מונו טרם הגיע אוחנה"

זמן צפייה: 01:56

ארבעה חוקרי משטרה בכירים, שלקחו חקל בחקירת תיקי נתניהו, לא מקודמים בשורות הארגון בשנים האחרונות - כך פורסם לראשונה הערב (ראשון) בחדשות 13.

החוקר המרכזי, ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה תת ניצב כורש בר נור, משמש בשנים האחרונות כמפקד המכללה לשוטרים. הוא רצה להיות מקודם או בדרגה או בתפקיד – אך לא חזר לאגף החקירות.

עוד בחדשות 13:

‏שני שופטי ביהמ"ש המחוזי הגישו מועמדות לתפקיד פרקליט המדינה

דיווח בארה"ב: רעייתו של טראמפ מעודדת אותו להודות בהפסד

המומחים לקבינט הקורונה: רף ההדבקה מזנק – והממשלה לא עושה דבר

ראש הממשלה בנימין נתניהו באולם בית המשפט
ראש הממשלה בנימין נתניהו באולם בית המשפט | צילום: חדשות 13

תת ניצב ערן קמין ביקש גם הוא קידום בשנים האחרונות - אך לא קיבל. לאחרונה הוא מונה לתפקיד של ממונה קורונה. סגן ניצב מומי משולם, ראש הצוות של החקירות, לא קודם מאז בשנים שעברו מאז נגמרה חקירת התיק לא קודם. לאחרונה הוא עבר לתפקיד רוחב – היחידה לחקירת סוהרים.

גם רב פקד צחי חבקין רצה להתקדם לסגן ניצב, המשטרה המליצה שיקודם אך המשרד לביטחון הפנים לא אישר – והוא נשאר רב פקד כבר כמה שנים.

גורם משפטי בכיר בפרקליטות אמר לחדשות 13: "היה לנו מזל שהצלחנו לסגור כמה מינויים חשובים באגף החקירות לפני שהגיע השר אוחנה".

אמיר אוחנה
אמיר אוחנה | צילום: רויטרס

מהמשטרה נמסר בתגובה לפרסום: "כל הקצינים המוזכרים בפנייתכם הם אנשי מקצוע ותיקים ומוערכים מאוד במשטרת ישראל ששובצו לתפקידים במסגרת תהליכי קידום ושיבוץ סדורים".