בנט: ימינה לא תשב בממשלת שמאל בראשות יאיר לפיד

יו"ר ימינה טען ברשת ב' כי "את נתניהו אפשר להחליף רק מהימין", וכי יש עתיד תוכל להיות חלק מהממשלה - אך הוא לא יסכים לשבת תחתיה. לשאלה אם יישב תחת סער: "מוכן לכל ממשלה לאומית"

זמן צפייה: 03:20

"ימינה לא תשב בממשלה בהובלת השמאל - כולל יאיר לפיד כראש ממשלה" - כך טען הבוקר (רביעי) יו"ר ימינה נפתלי בנט בריאיון לרשת ב'. עוד הוסיף לומר: "אין לנו בעיה שלפיד ישתתף בממשלה, אך את נתניהו אפשר להחליף רק מימן. רוב העם הוא ימין אז לא הגיוני שיהיה ראש ממשלה מהשמאל".

כשנשאל בנט האם יסכים לשבת תחת יו"ר תקווה חדשה גדעון סער, ענה: "מוכן לשבת בכל ממשלה לאומית שהמטרה שלה היא להחליף את נתניהו". בהמשך תקף את ראש הממשלה: "נתניהו לא מסוגל להקים ולהחזיק ממשלה יציבה, לכן הגיע הזמן להחליף אותו".

כתבות נוספות בחדשות 13 >> 

לוחם צה"ל נפצע קשה בבסיס בבקעת הירדן – הנסיבות בבדיקה

נתניהו: "הכנסת מסרבת לחוקק בידוד במלונית? שערורייה" • האזינו

אגדת הגולף טייגר וודס נפצע בתאונת דרכים בלוס אנג'לס

יאיר לפיד ונפתלי בנט בכנסת
יאיר לפיד ונפתלי בנט בכנסת | צילום: רויטרס

כזכור, מסקר מנדטים שנערך בשבוע שעבר בחדשות 13, עלה כי מפלגתו של בנט מקבלת 11 מנדטים ונשארת יציבה. כמו כן, הגוש להחלפת נתניהו לא מצליח להשיג רוב של 61 ועומד על 58 בלבד, כך שמפגלת ימינה שנמצאת באמצע עשויה להכריע אם פנינו לבחירות נוספות או לא.

זאת ועוד, גם המפלגות יש עתיד ותקווה חדשה שומרת על כוחן, כאשר לפיד מקבל 17 מנדטים ואילו סער מקבל 13 מנדטים.

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, נתניהו ממשיך להוביל בפער עם 34%, אחריו סער עם 18%, לפיד 17% ובנט עם 10%. על השאלה: בהנחה שלגוש להחלפת נתניהו יש אפשרות להקים ממשלה, את מי תעדיפו לראות בתפקיד ראש הממשלה? 24% השיבו יאיר לפיד, 21% - גדעון סער, 17% נפתלי בנט ואילו 24% השיבו - אף אחד מהם.