מירי רגב על החלטת היועמ"ש: "נעשה לראש הממשלה עוול גדול"

שרת התרבות והספורט התייחסה לכתבי האישום נגד נתניהו ואמרה כי "זה היה ברור עם הלחץ של התקשורת והשמאל". על פריימריז בליכוד: "סער יכול להתמודד אחרי שהכנסת תתחיל לעבוד"

זמן צפייה: 12:32

מדינת ישראל נגד בנימין נתניהו: שרת התרבות והספורט התייחסה הערב (שבת) בריאיון ל"המטה המרכזי" עם אילה חסון להחלטת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ואמרה כי "ההחלטה לא הפתיעה אותנו - זה היה ברור עם הלחץ של התקשורת והשמאל. נעשה לראש הממשלה עוול גדול".

"יש רדיפה ואובססיה נגד נתניהו. עד שהעם יחליט אחרת בבחירות - הוא ראש הממשלה. זה לא הוגן שאם לא מצליחים להחליף את ראש הממשלה בקלפי - מנסים לעשות את זה בדרך משפטית", המשיכה רגב. "יש תחושה שלא מיצו את הדין בצורה ראויה, החלטת היועץ לא משנה דבר, בסוף יש בית משפט".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

השריפה בנתניה: רפאל ואלעזר אוחנה הם הילדים שנספו בדליקה

בעקבות החלטת היועמ"ש: הפגנות תמיכה בנתניהו – ונגדו

תיקי נתניהו והחסינות: כל התרחישים האפשריים לאחר כתב האישום

מירי רגב
מירי רגב | צילום: חדשות 13

רגב התייחסה לנאום נתניהו לאחר הודעת מנדלבליט על החלטות. לטענת השרה, "ראו שנתניהו דיבר מדם ליבו, זה היה מאוד אותנטי. החוקרים והפרקליטות מעל החוק? יש כאן אכיפה בררנית נגד נתניהו וניסיון להפיל אותו".

כמו כן, רגב גם התייחסה לקיום פריימריז לראשות מפלגת הליכוד, על כך אמרה כי "גדעון סער יכול להתמודד אחרי שהכנסת תתחיל לעבוד. אם באף מפלגה אין פריימריז, למה שבליכוד יהיה? רוצים להחליש את הליכוד מבפנים".

מוקדם יותר השבוע תקף שר התקשורת דודי אמסלם את סער, שקרא לקיים בחירות פנימיות לראשות המפלגה. "הלוואי ואת שיעור הנאמנות של חברי הבלוק ילמד גם חברנו למפלגה מר גדעון סער", כתב אמסלם בחשבון הטוויטר שלו. "זוהי שעת חירום לאומית - לא זמן למאבקים פנימיים על בסיס אגו ואספירציות אישיות".