בנט נגד נתניהו: התנהלות מחפירה, שם את הפוליטיקה לפני האזרחים

יו"ר ימינה ביקר בחריפות את התנהלותו של רה"מ בריאיון לחדשות 13, ואמר: "נתניהו נכשל". על המכתב לראשי האופוזיציה: "אזרחים מחכים לשמוע ממנו החלטות - ואז שומעים ספינים וקשקושים"

זמן צפייה: 08:22

יו"ר ימינה נפתלי בנט תקף הערב (שני) את ראש הממשלה בנימין נתניהו בריאיון בחדשות 13, וציין שוב כי לא בהכרח ימליץ עליו לראשות הממשלה במקרה של בחירות נוספות: "נתניהו נכשל. נתניהו הוביל את מדינת ישראל לכישלון האזרחי, כלכלי, בריאותי הגדול בתולדות המדינה - כי הוא שם את הפוליטיקה הקטנה לפני דאגה לאזרחים".

על המכתב של נתניהו לראשי האופוזיציה אמר כי הוא "מכתב עצוב, וגם ההופעה הערב. כל כך הרבה אזרחים נמצאים במצוקה, לא יודעים מה קורה מחר, מה קורה בחג, הם מחכים לשמוע ממנו החלטות תוכנית לאן זה הולך, ואז שומעים עוד ספינים ועוד קשקושים כמו המכתב הזה – זו לא מנהיגות".

לכתבות נוספות בנושא >> 

סקר: גוש הימין ממשיך להתחזק – ימינה המפלגה השנייה בגודלה

נתניהו נגד ראשי האופוזיציה: קריאה לאי ציות להנחיות – אנרכיה

ליברמן: "להתנהל בהתאם לשכל הישר ולא בהתאם להנחיות הממשלה"

יו''ר ימינה נפתלי בנט
יו''ר ימינה נפתלי בנט | צילום: חדשות 13

"אני באמת מצפה מראש הממשלה שמנתנהל בצורה מחפירה – תפוס את עצמך בידיים, יש לנו מדינה ברגע שפל בהיסטוריה שלנו, תחלואה המובילה בעולם, מיליון מובטלים, תגלה מנהיגות. תצייר מה עושים ואיך יוצאים מזה", המשיך.

בנט התייחס גם לדבריו של ליברמן מוקדם יותר היום וציין כי הוא אינו תומך בהם: "אני חושב שזו קריאה רעה מאוד. הממשלה היא ממשלת כישלון, והזגזוגים הם הרסניים – אבל בסוף אנחנו במדינת חוק וצריך לקיים אותו, גם אם הוא לא מוצא חן בעינייך".

על הסקר שפורסם הערב בחדשות 13 לפיו ימינה היא המפלגה השנייה בגודלה עם 21 מנדטים אמר: "סקרים זה דבר חולף, אבל זה כן מעיד שהציבור רוצה מנהיגות אחרת, ניהול, חיבור לשטח ולהפסיק את הפוליטיקה".