רגב: "מסר הפריימריז - בליכוד לא אוהבים שחותרים תחת המנהיג"

שרת התרבות התייחסה בריאיון לחדשות 13 לניצחון המוחץ של נתניהו בבחירות המקדימות במפלגה, וכן למינוי המפכ"ל שצפוי להתרחש בקרוב. "מקווה שארדן לא יעשה זאת. לא נכון לפעול כך בממשלת מעבר"

זמן צפייה: 03:10

שרת התרבות מירי רגב התייחסה הערב (שישי) בריאיון ל"שישי" עם אילה חסון לניצחונו המוחץ של ראש הממשלה בנימין נתניהו בבחירות המקדימות לראשות הליכוד אתמול, ואמרה: "ח"כ גדעון סער, שהתמודד מול נתניהו, וגם חברי הכנסת שהיו איתו מבינים את המסר. בליכוד לא אוהבים שנוטשים את המנהיג, ולא שפועלים וחותרים תחתיו".

"התוצאה ברורה, ניצחון ענק. מרגע זה אף אחד לא יכול לנסות לערער על מעמדו או לנסות לעשות כל מיני תחבולות בתוך המפלגה. כולם מבינים את זה וכך גם סער. מרגע זה יש לנו משימה אחת, לנצח את השמאל בראשותו של גנץ בבחירות הקרובות".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

חשד לרצח בצפון: גבר כבן 60 נורה למוות בכביש 85

אחרי הניצחון: נתניהו יצטרך למנוע מסער להפוך לאויבו • פרשנות

נתניהו יביא לאישור הממשלה את מינוי ליצמן לשר הבריאות

מירי רגב
מירי רגב | צילום: חדשות 13

בתגובה לשאלה "האם נכון למנות מפכ"ל חודשיים לפני בחירות?", אמרה רגב: "אני חושבת שלמנות מפכ"ל בממשלת מעבר זאת טעות גדולה. אני מקווה שארדן לא יעשה זאת. ציבורית, זה לא צעד נכון. אנחנו חודש וחצי לפני בחירות, עלינו לחכות עם זה, כפי שאנחנו ממתינים גם עם מינוי פרקליט המדינה".

בהתייחס לאפשרות שראש הממשלה יבקש חסינות השבוע, אמרה השרה: "אני לא יודעת אם הוא מתכוון לבקש חסינות. לכל חבר כנסת יש את כלי הזה, להגנתו. כך מגיע לו, ומקנה לו החוק. אני יכולה לומר שבמקרה של חיים כץ, ייעצתי לו לבקש חסינות".

עוד התייחסה רגב לדבריה ביחס למוצאו של סער, כשאמרה בכנס תומכי נתניהו בשבוע שעבר "לא ניתן לבוכרים לנצח", ואמרה: "כל מי שהיה באולם הזה הבין בדיוק למה אני מתכוונת. אני שמחה שנתניהו ניצח באור יהודה באופן גורף. אני פשוט מתביישת במטה סער, שלקחו אמירה הומוריסטית שכולם ידעו שהיא בצחוק והפכו אותה. הוא עשה סיבוב על העדה הבוכרית. ממש חבל וזה לא עזר לו".