אחרי שהתמוטטה בבה"ד 1: נקבע מותה של הצוערת שילי ווסטלנד

מותה של הצעירה נקבע אתמול, לאחר שחוותה אירוע רפואי ביום שלישי. צוות מומחים של חיל הרפואה יבדוק לעומק את האירוע. אמה של החיילת: "יש לי חור בלב בצורה שלך, לא מעכלת שאת לא איתנו"

זמן צפייה: 01:15

שילי ווסטלנד, הצוערת שהתמוטטה ביום שלישי בבה"ד 1, מתה אתמול (חמישי) בבית החולים. צוות מומחים של חיל הרפואה יחקור את נסיבות מותה של ווסטלנד בת ה-21, צוערת בקורס קציני מטה.

אמה יפעת ספדה לה בדף הפייסבוק שלה: "שילי ילדה אהובה שלי, יש לי חור בלב בצורה שלך. אני לא מעכלת שאת לא איתנו, זה לא נתפס, אני רוצה להתעורר מחלום הבלהות הזה, אתגעגע לחוש ההומור שלך, לציניות ולצחוק". עם קביעת מותה, הועלתה הצוערת לדרגת סגן-משנה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ת"א והרצליה קרובות להיצבע באדום; י-ם ובני ברק ירוקות לחלוטין

רוכב אופנוע נהרג מפגיעת רכב בראשל"צ, בנו בן ה-7 נפצע בינוני

בתגובה להמשך שיגור בלוני התבערה: צה"ל תקף ברצועת עזה

שילי ווסטלנד
שילי ווסטלנד | צילום: פייסבוק

וסטלנד, תושבת קיבוץ ניר עוז שבעוטף עזה, היא חללת צה"ל הראשונה בקיבוץ והיא תובא למנוחות ביום ראשון. אמה סיפרה כי היא רכבה על סוסים, אהבה מאוד את התחום ועבדה בחווה ביישוב קרוב. "ילדה יפהפייה, חכמה, חדה, רגישה ומוכשרת. פרח. אסון. פשוט בלתי נתפס", אמרה רננה גומא יעקב, דוברת הקיבוץ. שילי הותירה אחריה אב, אם ואחות גדולה.

כזכור, מדובר בטרגדיה השנייה השבוע בצה"ל, לאחר שאתמול מת במפתיע מפקדת חטיבת הנח"ל, אלוף משנה שרון אסמן, שמונה רק שלושה ימים קודם לכן לתפקיד. אסמן התמוטט במהלך אימון בוקר שעשה בבסיס בית ליד של החטיבה, כתוצאה מאירוע לב, ומותו נקבע זמן קצר לאחר מכן.