ראש השב"כ על הפרת ההנחיות: "מצר על האירוע ולוקח אחריות מלאה"

נדב ארגמן הגיב לראשונה על כך שאירח בסוכות בני משפחה שאינם גרים עמו, בהם, לדבריו, בתו החיילת שגרה בבית לסירוגין. "שמונה אנשים נכחו בבית בסך הכול - כולם שהו באוויר הפתוח"

זמן צפייה: 00:32

ראש השב"כ נדב ארגמן הגיב היום (חמישי) לראשונה על אירוח משפחתו בניגוד להנחיות הסגר ואמר כי "אני מצר על אירוע זה ולוקח עליו אחריות מלאה". זאת, לאחר הפרסום ב"כאן" על כך שאירח בסוכות בני משפחה שאינם גרים עמו.

"ראש השירות מאשר כי בשבת האחרונה ביקרו בבית המשפחה בתו החיילת, לאחר חודש וחצי שלא הייתה בבית, ובתה של רעייתו, בעלה ובנם התינוק, עליו משגיחה רעייתו במהלך ימות השבוע", נמסר מטעם השב"כ. "בניגוד לדיווח, היחידים ששהו בבית הם ילדיו וילדיה של רעייתו. סך הנוכחים, כולל בני הבית הקבועים, היה שמונה אנשים, אשר שהו באוויר הפתוח. בניגוד לדיווח, בתו אינה מתגוררת קילומטרים רבים ממנו - מדובר בחיילת המתגוררת לסירוגין בבית אביה ובבית אמה".

לעוד כתבות בנושא:

ראש השב"כ על הפרת ההנחיות: "מצר על האירוע ולוקח אחריות מלאה"

עדויות: השרה גמליאל הגיעה לכנסת בשבוע שעבר למרות שחשה ברע

פרשת גילה גמליאל: המשטרה ביקשה מהיועמ"ש לפתוח בחקירה

ראש השב''כ נדב ארגמן
ראש השב''כ נדב ארגמן | צילום: חדשות 13

ביום שלישי, כאמור, פורסם כי ארגמן הפר בחג הסוכות את הנחיות הסגר ושהה בביתו עם אורחים שאינם גרים עמו. על פי הדיווח, האורחים שהו בביתו של ראש השב"כ כמה שעות. תחילה, סירבו בשב"כ להתייחס לפרסום ומסרו: "לא מתייחסים לחייו הפרטיים של ראש הארגון".

ארגמן מצטרף לרשימת בכירים ארוכה שבחרו להפר את הנחיות הסגר, כאשר רק השבוע פורסם בעיתון "הארץ" כי השרה להגנת הסביבה, גילה גמליאל שמתגוררת בתל אביב, נסעה ביום כיפור למשפחת בעלה בטבריה, בניגוד להגבלות הסגר, ושם נדבקה בקורונה. עוד דווח כי גמליאל אף ניסתה להתחמק מהחקירה האפידימיולוגית של משרד הבריאות, וטענה כי נדבקה בנגיף מהנהג שלה.

ח"כ מיקי לוי פגש את משפחתו בערב ראש השנה. שלוש נכדותיו שהו בביתו משעות הצהריים, בעוד בשעות הערב הגיעה כלתו ולקחה אותן. לוי מסר כי שלוש הנכדות שהו בביתו ונאספו על ידי הוריהן בשעות הערב. בעקבות הפרת ההנחיות, לוי בחר להפסיק את חברותו בוועדת הקורונה.