אחרי שעות של מרדף: שני החשודים שחדרו מגבול לבנון נתפסו

תצפיות של צה"ל זיהו במהלך הלילה שני אנשים שחצו את הגבול באזור היישוב דובב-מתת שבגליל העליון. כוחות הביטחון נפרסו בשטח וחסמו כמה צירים - עד ללכידתם. השניים הועברו לחקירה

זמן צפייה: 00:27

אחרי שעות של מרדף: שני החשודים שחדרו מגבול לבנון נתפסו הבוקר (חמישי), זאת בתום כמה שעות של חיפושים אחריהם. השניים חצו הלילה את הגבול משטח לבנון לישראל באזור היישוב דובב-מתת שבגליל העליון, וזוהו על ידי תצפיות צה"ל. תושבי האזור הונחו להישאר בבתיהם, אך כעבור כמה שעות הורו רכזי היישובים על חזרה לשגרה.

בדובר צה"ל עדכנו כי כוחות הביטחון נפרסו בשטח וחסמו כמה צירים, וכי הלוחמים "פועלים בכלל האמצעים על מנת לעצור את החשודים". ככל הנראה, מדובר על אירוע פלילי של חדירת שב"חים, שכן בתצפיות של צה"ל לא היה זיהוי שהם חמושים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

פעם שנייה ביומיים: דיווחים בסוריה על תקיפה ישראל באזור חומס

"פאודה" – גרסת המציאות: הצצה מבפנים ליחידת המסתערבים • בלעדי

הפרקליטות נגד המבקר: במשך שנתיים העביר רק שני חשדות לפלילים

בימים האחרונים נרשמה מתיחות עם לבנון, שהגיעה לשיאה לפני כיומיים - אז נשמעו אזעקות ביישובי הגליל המערבי בעקבות שני שיגורי רקטות לשטח ישראל. כיפת ברזל יירטה את אחת הרקטות ואילו השנייה נפלה בים. לא היו נפגעים באירוע.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס לירי הרקטות, והבהיר כי "לא נאפשר פגיעה בריבונות ישראל ובביטחון ישראל. מי שינסה לפגוע בנו - ישלם מחיר כואב בחזרה". לדבריו, "לבנון נמצאת על סף קריסה, כמו כל מדינה שאיראן מתבססת בה. אזרחיה נלקחו כבני ערובה של חמינאי ונסראללה לטובת אינטרסים איראניים. לא נקבל זליגה של המצב בלבנון לתוך ישראל".