ניסיון פיגוע בי-ם: פלסטינית ניסתה לדקור עובר אורח - ונעצרה

מפגעת ניסתה לדקור מספר פעמים גבר, שנשרט קלות ולא נזקק לטיפול רפואי, בטיילת ארמון הנציב. אזרח שהבחין במתרחש יחד עם שוטרים שהגיעו למקום הצליחו להשתלט עליה ולעצור אותה

זמן צפייה: 00:09

ניסיון פיגוע בירושליםפלסטינית ניסתה היום (שישי) לדקור מספר פעמים עובר אורח בטיילת ארמון הנציב בעזרת סכין מטבח. הגבר נשרט קלות ולא נזקק לטיפול רפואי. אזרח שהבחין במתרחש יחד עם שוטרים שהגיעו למקום הצליחו להשתלט עליה ולעצור אותה.

חובש באיחוד והצלה שהשתלט על הדוקרת, יחיאל מייברג סיפר: "טיילתי במקום ושמעתי צעקות. אזרחים נבהלו מאישה שאחזה סכין. רצתי אליה והפלתי לה את הסכין מהיד. תוך כדי שביקשתי ממוקד איחוד הצלה להזעיק למקום את המשטרה. בסיוע אזרחים נוספים השתלטנו עליה עד להגעת השוטרים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

דיווח: בכירי מודיעין הזהירו – רוסיה פועלת לבחירת טראמפ מחדש

"פתיחת חקירת 'הממד החמישי' לפני הבחירות – החלטה פוליטית"

מכה ומפילה לרצפה: תיעוד התעללות המטפלת הזרה בקשישה בירושלים

הסכין שאיתה ניסתה המפגעת לדקור
הסכין שאיתה ניסתה המפגעת לדקור | צילום: חדשות 13

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-2002211205' autoplay='0' credit='' desc='רגע ההשתלטות על המחבלת בטיילת ארמון הנציב' kid='1_319hxsjj' duration='92'']

מוקדם יותר השבוע פורסם כי ירדנית שהגיעה מעמאן לתחנת משטרה בירושלים טענה כי כל מסמכיה נגנבו. גרסתה לאירוע עוררה את חשדם של השוטרים והיא נעצרה לאחר שנמצאו עליה סכין ואגרופן.

בכל תקופת מעצרה, סירבה האישה להזדהות, או להעניק טביעות אצבע או דגימת דנ"א שתאפשר את זיהויה. בתחילה חשבו כי מדובר במחבלת המנסה לבצע פיגוע לאומני, ואף נבדק החשד כי היא רוצחת שכירה שנשלחה להתנקש באדם ישראלי. לבסוף, הוגש נגדה כתב אישום על החזקת נשק – ושהייה לא חוקית בארץ.

עורך דינה של האישה, חן הולנדר, מסר בתגובה להגשת כתב האישום: "האישה עצורה כבר 18 יום על לא עוול בכפה, רק לאור העובדה שהיא לא יודעת להזדהות, ומשטרת ישראל לא הצליחה לברר את זהותה האמיתית. אני מתכוון לעתור לבית המשפט בקרוב כדי לבקש את שחרורה".