גנץ: "לא פוסל דחייה מסוימת בשנת הלימודים"

שר הביטחון מתייחס בריאיון לחדשות 13 לשאלה האם התלמידים יחזרו למסגרות החינוך ב-1 בספטמבר ולא שולל שהשנה תיפתח באיחור. על העימותים בעזה: "תהיה עליהם תגובה"

זמן צפייה: 10:16

שר הביטחון בני גנץ התראיין הערב (שבת) בחדשות 13 ואמר כי "אני לא פוסל דחייה מסוימת בשנת הלימודים". בנוסף, התייחס גנץ התייחס לאירועי ההתפרעויות שהתרחשו מוקדם יותר בגבול רצועת עזה ואמר כי "מדובר באירועים חמורים מאוד בדרום שתהיה עליהם תגובה, לא לדאוג".

גנץ הדגיש כי "בכדי למנוע את התרחשות מראות אפגניסטן ברצועת עזה כאשר ישראל תיסוג, "אנחנו צריכים להקפיד על עליונות ביטחונית ולא להוריד בשום מצב את היד מהעליונות הזו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

צעדת החמאס בגבול הרצועה: צה"ל פיזר את המתפרעים, פצועים במקום

הסיבה לנסיעת מיכאלי לארה"ב: הפכה לאם בהליך פונדקאות

מספר החולים במצב קשה שוב עולה: 637 מאושפזים במחלקות הקורונה

בני גנץ
בני גנץ | צילום: חדשות 13

גנץ התייחס ליציבות הממשלה לקראת אישור התקציב ברקע מחאת החקלאות. "שר האוצר עושה עבודה מצוינת בניהול התקציב. יש לי איתו ועם שר החקלאות סיכום שלא יבוצעו צעדים חד צדדיים בנושא החקלאים, אך עדיין צריך לקדם את הנושא הזה תוך הסכמה איתם".

לדברי שר הביטחון, "אני תופס מעצמי במסלול לראשות הממשלה אבל עובד עבור הממשלה הנוכחית והחשובה שכל עוד תשרת את האינטרסים של האזרחים, יש לנו אינטרס להישאר בה".

יו''ר כחול לבן בני גנץ
יו''ר כחול לבן בני גנץ | צילום: חדשות 13

לסיום, גנץ התייחס לסוגיית החזרת השבויים לישראל ואמר כי "השבת הבנים הביתה נמצאת על הפרק ואנחנו עושים הרבה בשביל לעשות כן", אך סייג את דבריו בכך "שאנחנו רחוקים מאוד מלהגיע לזה כרגע".