הסיבה לנסיעת מיכאלי לארה"ב: הפכה לאם בהליך פונדקאות

שרת התחבורה עוררה סערה לאחר הפרסום, שלפיו המריאה לחופשה בארה"ב יחד עם בן זוגה ליאור שליין. כעת מתברר כי השניים הפכו להורים בהליך פונדקאות. שמו של הבן – אורי

זמן צפייה: 03:19

מזל טוב: שרת התחבורה ויו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, הפכה הערב (שבת) לאם יחד עם בן זוגה ליאור שליין בעקבות הליך פונדקאות. לשניים נולד בן באמצעות אם פונדקאית אמריקנית ושמו של הילד הוא אורי.

מיכאלי עוררה סערה בסוף השבוע לאחר שבחדשות 12 פורסם אמש כי מיכאלי המריאה לחופשה בארצות הברית עם שליין למרות המלצת ראש הממשלה נפתלי בנט ומערכת הבריאות להימנע מנסיעות לחו"ל. הערב פרסמה מיכאלי פוסט בחשבון הפייסבוק שלה וחשפה את סיבת הנסיעה.

מרב מיכאלי, ליאור שליין
מרב מיכאלי יחד עם בן זוגה ליאור שליין והתינוק | צילום: פייסבוק

"היה לנו מזל מדהים לפגוש את קלסי, בחורה אמריקנית מהממת, שרצתה לעזור למי שנמצאות במצב שלנו וגם לעזור בפרנסת המשפחה המקסימה שלה. בזכותה אתמול נולד אורי", כתבה מיכאלי. "בפעם הראשונה שליאור אמר לי 'בואי נעשה ילד, הייתי בטוחה שזה פאנץ'. אחרי הכול הוא סאטיריקן ומדובר בי וידוע שאין לי כוונה לעשות ילדים".

עוד כתבה מיכאלי: "כשהוא המשיך, חשבתי שהוא אומר את זה כי זאת דרך מקובלת בתרבות שלנו להגיד אני אוהב אותך. הסתכלי עליו ואהבתי אותו ובחרתי לחיות איתו ובחרתי ללכת איתו למסע הזה. אורי הוא הילד שלי ושל ליאור. זה סיפור אהבה. עכשיו זה סיפור אהבה של שלושה".