בדיקות קורונה ורישום מקדים: מתווה החתונות שיוגש לקבינט

מטה המאבק להחזרת החתונות יציע לשרים תנאים מקדימים לפתיחת אולמות האירועים כמה שיותר מהר - בהם הצבת פקח בכל אולם והגבלת המוזמנים. "ממשלה לא יצירתית - האזרחים חושבים במקומה"

חתונה
חתונה | צילום: אימג' בנק / Getty Images

מטה המאבק להחזרת החתונות "מתחתנים בטוח" פתח היום (רביעי) עצומה שמטרתה "להפעיל לחץ על חברי קבינט הקורונה", כלשונם, כדי שאלו יאשרו את המתווה שגיבש המטה לפתיחת אולמות האירועים. בקרוב, ולקראת הדיון הבא בקבינט, יוגש המתווה גם אל שרי הממשלה.

המטה הציע כי כל האורחים, הספקים - וגם בני הזוג, יצטרכו לעבור בדיקת קורונה 72 שעות לפני האירוע. כמו כן, בכל חתונה יוצב פקח ויתבצע רישום מקדים של כל המוזמנים באתר ייעודי. בכוונת חברי המטה לבקש גם שלפחות בתור התחלה, יתאפשר להזמין 50 בני אדם לאירוע, ולהגדיל את המספר בהתאם לירידה בתחלואה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חשד לניסיון פיגוע דריסה סמוך לירושלים: החשוד נוטרל

בנט: "אין יותר גוש ימין – נתניהו והחרדים פירקו אותו"

חשד לניסיון פיגוע דריסה סמוך לירושלים: החשוד נוטרל

"ממשלה כל כך לא יצירתית שעסוקה בעצמה כל היום זקוקה לאזרחים שיחשבו במקומה", אמרה עורכת הדין סתו בויאנג׳ו, העומדת בראש המטה. "אנחנו דורשים את קבלת המתווה שהצענו, ונמשיך לנקוט פעולות ציבוריות עד שיתקבל. אבסורד שבמטוס יכולים לשבת בצפיפות עשרות אנשים. אולי כדאי שנשכור בואינג ונתחתן עם כל אורחינו תוך כדי טיסה בשמי הארץ".