בעלי צימרים מתלוננים: "אורחים מגיעים לחדר זוגי עם כל המשפחה"

תופעה מקוממת - יותר ויותר משפחות מזמינות יחידות אירוח זוגיות ובניגוד לחוזה, מגיעות עם משפחתם ועם חבריהם שמצטרפים לחגיגה. "רעש של ילדים וקריוקי, הצימר לא ערוך לקבל עשרה אנשים"

זמן צפייה: 02:36

בעלי צימרים מתלוננים כי כבר תקופה ארוכה הם מתמודדים עם תופעה מקוממת – זוגות שהזמינו יחידת אירוח זוגית מגיעים עם כל המשפחה והחברים לצימר מבלי להודיע ומבלי לחשוב שהם צריכים להוסיף תשלום על כך.

בצימר במושב יערה בגליל המערבי בבוקר שמחת תורה הגיעה משפחה מורחבת שהזמינה נופש זוגי בלבד לסוכות עם צידניות עמוסות לכיוון הצימר השקט. הם החליטו לנצל את המתחם המפנק לחגיגה משפחתית על חשבון המארחים. בעלת הצימר התלוננה כי לאורך שהיית המשפחה נשמע רעש של ילדים ומוזיקה של קריוקי וכי המשפחה הגיעה משעה 10 בבוקר והתכוונה לשהות שם לילה. "הצימר לא ערוך לקבלת עשרה אנשים, זה צימר זוגי וקטן", היא הוסיפה.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

צוות ההגנה של העבריין אסי אבוטבול: "העד נגדו היה חשוד ברצח"

מדינה בהקפאה: איך השפיעה מערכת הבחירות על מחירי הנדל"ן?

איך משפיעות חברות הסטרימינג על שוק הטלוויזיה הישראלי?

צימר
צימר | צילום: חדשות 13

לא מדובר במקרה יחיד, אלא בתופעה של ממש. יותר ויותר בעלי צימרים התלוננו על אורחים שמזמינים את כל המשפחה או החברים לחופשות שהיו אמורות להיות מצומצמות, בלי להודיע על כך או לשלם, בניגוד למה שכתוב באופן מפורש בחוזה. בעלת צימר במושב אושרת סיפרה לחדשות 13 כי בהזמנה למשפחה עם חמש נפשות הודיעה לה האישה כי אח של בעלה יבוא להגיד לאחיו מזל טוב. "אח של בעלה אכן בא אך הוא הגיע עם עוד שישה אנשים, עם צידנית, שקיות ממתקים, בגדי ים, כדורים, מתנפחים. הם באו להעביר יום בצימר", היא סיפרה.

כשהמחירים הגבוהים של חופשה בארץ מקוממים פעם אחר פעם את התיירים הישראלים ולכן לא מעט מהם בוחרים בחופשה בחו"ל, מקרים כאלה מנפחים עוד יותר את העלויות לבעלי הצימרים והופכים את מלחמת ההישרדות היום-יומית בענף המקרטע לקשה ומתסכלת במיוחד. אפשר אולי להבין את האורחים שמעוניינים לחלוק את הכיף. לעומת זאת, את הניסיון להסתיר זאת מהמארחים, קשה יותר להבין, במיוחד כשהפער בין חופשה זוגית למשפחתית הוא לא באמת זניח.