צוות ההגנה של העבריין אסי אבוטבול: "העד נגדו היה חשוד ברצח"

הסנגורים של העבריין, שנאשם במספר מקרי רצח, טוענים כי העד המכונה "האתרוג" לא הואשם וכי התיק נגדו נגנז לפני 20 שנה. עוד נטען כי הפרקליטות אמרה ש"התיק טבע בביוב ולא ניתן לשחזרו"

זמן צפייה: 01:55

בימים אלה, נפתח משפטו של העבריין, אסי אבוטבול, שנאשם במספר מקרי רצח, בהם חיסולו של עורך הדין יורם חכם, בזמן שהיה בכלא. מי שהפליל את אבוטבול בשיחות חצר הוא עבריין שזכה לשם קוד - "האתרוג". לטענת הפרקליטות, אבוטבול קשר את עצמו לחיסול בשיחות אלו.

צוות ההגנה של אבוטבול שרון קינן ומירי פרידמן, שלפו בימים האחרונים קלף שעשוי לפגוע בהחלטת המדינה לבצע עסקה עם "האתרוג". לפי צוות ההגנה, העד היה חשוד מרכזי ברצח כפול לפני 20 שנה, לא הואשם ברצח והתיק נגנז. עוד נטען כי כשהסנגורים ניסה לשים את היד על התיק, הפרקליטות טענה כי "הוא טבע בביוב ולכן אין דרך לשחזר את העדויות בו".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

תחקיר: כך מבטיח הרב ברלנד לרפא חולה סופנית תמורת אלפי שקלים

"אלוהים ייקח אותך": תיעוד העימותים בין מג"ב למתנחלים ביצהר

הנהג שדרס למוות את איתי מרגי בתל אביב: "מצטער מעומק הלב"

בדרך מסתורית צוות ההגנה הצליח לקבל העתק של התיק המקורי. כעת, הם מנסים לקעקע את אמינותו של "האתרוג". עד המדינה, שפרטיו אסורים בפרסום הרגיש כי העבריין אבוטבול תופר לו תיק. ולכן, החליט להקליט את אבוטבול בשיחת החצר בכלא.

מהפרקליטות נמסר בתגובה כי "יכול והעתק שנעשה לפני השמדת התיק הועבר בניגוד להוראות החוק להגנה. יוגש כי התיק נגד העד נסגר בשל היעדר ראיות נגדו שנים לפני שהחלו הליכי המשא ומתן עם העד וללא כל קשר אליהם".