עד עשרות אחוזי הנחה: מבצע הקניות "שופינג איי אל" חוזר

מבצעי חג הקניות הישראלי בכ-1,600 החנויות הרשתיות יימשך עד מחר, ובמסגרתו יוצעו 20 אלף מבצעים חסרי תקדים. "כל התקופה האחרונה עצרתי את השופינג – ידעתי שאני הולכת לקנות לא מעט"

זמן צפייה: 02:36

מבצע הענק "שופינג איי-אל", במסגרתו אתרי קניות רבים יציעו מבצעים חד פעמיים, מתקיים היום (רביעי) ומחר. "כל הקניות בתקופה האחרונה עצרתי קצת את השופינג, כי ידעתי שאני הולכת לקנות לא מעט", סיפרה הבלוגרית וחובבת קניות הרשת דניאל ברעם רון.

כ-1,600 חנויות רשתיות ישתתפו השנה בחג הקניות הענק, שימשך יומיים בלבד, ויציעו כ-20 אלף מבצעים. בין השאר ניתן יהיה לרכוש במבצע באחת החנויות אוזניות אלחוטיות של סמסונג ב-299 שקלים בלבד, לעומת 649 שקלים בשגרה – הנחה של 54%. חנות אחרת תציע נעלי סניקרס לגברים ב-69 שקלים במקום 649 שקלים – פער של 940%.

"מקס סטוק" נכנסת לענף הפארם – ומבטיחה לשבור את השוק

קהילת השופינג הרשתית חוגגת יום הולדת שנתיים

ירוק בעיניים: מי גוזר קופון ממחירי האבוקדו הגבוהים?

מחסני עזריאלי
מחסני עזריאלי | צילום: חדשות 13

אחד מכל חמישה ישראלים מתכנן לרכוש מוצרים בהנחה בימי המבצע, וסך הכל על פי הערכות הם צפויים להיפרד מ-90 מיליון שקלים. באתר עזריאלי.קום מדווחים על גידול של 600% בקניות לעומת ימים רגילים, עם עשרות אלפי חבילות שנשלחו כבר היום מהמחסנים הלוגיסטיים לכל רחבי הארץ.

"זה חג מאוד חשוב לקמעונאים הישראליים, וגם לעסקים הקטנים", אמר אלעד גולדנברג, יועץ אסטרטגי ובכיר לשעבר באתר אי-ביי. "הוא למעשה מאפשר להם חשיפה לקהל מאוד גדול של לקוחות".