קהילת השופינג הרשתית חוגגת יום הולדת שנתיים

רעות לונברג ותומר משרקי הקימו את "רעות תקני לי", מורה נבוכים שמסייע לישראלים לעשות קניות חכמות, והצמיח את אחת הקהילות החזקות ברשת: "מוצאת את הדילים הכי טובים כדי שלא תיכנסי למינוס"

זמן צפייה: 04:17

רעות לונברג ותומר משרקי, בעלי אתר "רעות תקני לי" המספק טיפים לקנייה ברשת, חוגג החודש יום הולדת שנתיים - בדיוק בזמן לקראת חודש הקניות העמוס בשנה. עם הזמן האתר שהקים הזוג הצמיח קהילה תוססת, שהפכה לאחת הגדולות בתחום הקניות המקוונות בארץ. "יש לי אחריות לתת מענה לאנשים האלה", סיפרה רעות באירוע על ההשקעה שכרוכה בתחזוק הקהילה. "זה מה שבנה את הקהילה הזאת, ברגע שאני אפסיק להיות שם - הקסם ייעלם".

"קניות און ליין אבל הרבה אנשים לא ידעו איך לגשת לזה, איזה אתר הוא אמין? מתי משלמים מכס? מידות זה כאוס? האתר הזה שולח לארץ? יש לנו הרבה מדריכים באתר שעוזרים לאנשים. הרעיון היה שאחרי שהם יעזרו בנו פעם אחת – הם לא יצטרכו אותנו יותר ויצליחו לעשות קניות מוצלחות".

עוד בחדשות 13:

לאחר איחור של חודש: חיסוני השפעת הגיעו לקופות החולים

"יש ביקוש לתחום": כך לומדים הישראלים כיצד להפוך למתקשרים

לאחר הביקורות: הרב פירר ביטל את מופע המחווה לשלמה ארצי

אתר ''רעות תקני לי''
אתר ''רעות תקני לי'' | צילום: חדשות 13

לכבוד יום ההולדת של האתר, החליטו רעות ותומר לערוך מסיבה – ולפגוש פנים אל פנים את חברי הקהילה הנאמנים. "אמרתי לתומר 'בוא נעשה יום הולדת קטנה'", היא סיפרה. "ומצאתי את עצמי בהפקה בסדר גודל של חתונה. אני בשוק".

"כל הקטע של רעות זה שהיא מוצאת את הדילים הכי טובים", סיפרה לי, חברת קהילת "רעות תקני לי" שהגיעה לחגיגה. "ככה שלא תיכנסי למינוס. יש אנשים שדחיית סיפוקים זה לא הצד החזק שלהם".