טיסה כל שעה: היעדים החמים לחופשת קיץ באיים היווניים

יוון היא יעד תיירותי מועדף על הישראלים מזה שנים הרבות, בזכות הנופים, החופים והקרבה לנתב"ג. הקיץ, לצד רודוס ואתונה, ייפתחו לתייר הישראלי אפשרויות רבות נוספות

זמן צפייה: 04:54

יוון היא יעד תיירותי מועדף על הישראלים מזה שנים הרבות, בזכות הנופים, החופים והקרבה לנתב"ג. הקיץ, לצד רודוס ואתונה, יפתחו לתייר הישראלי אפשרויות רבות נוספות. החל משבוע הבא ייצאו 151 טיסות שבועיות ליוון – בממוצע תצא טיסה למדינת האיים בכל שעה. אתונה מוסיפה להיות יעד מוביל עם 41 טיסות שבועיות, ואחריה כרתים, אליה יצאו כל שבוע 30 טיסות.

עוד בחדשות 13:

יוטיוב לילדים בלבד? "אתר הוידאו שוקל לפצל את השירות"

"מצביעים ברגליים": הישראלים שלא טסים – כדי להגן על הסביבה

"גזענית": דוגמנית העל העלתה סטורי – ועוררה זעם בעולם הערבי

חופשה ביוון
חופשה ביוון | צילום: Getty Images

יעד חדש שיתחרה על לב התייר הישראלי הוא האי קורפו, אליו ימריאו כל שבוע שמונה טיסות. קורפו מנסה למצב את עצמה בשנים האחרונות כמיקונוס החדשה, עם ניחוח איטלקי ואופציות מגוונות בין מלונות היוקרה המפנקים למלונות "הכל כלול" המתאימים לכל המשפחה. לקרפתוס, אי שנמצא בין רודוס לכרתים, יצאו הקיץ שתי טיסות בשבוע. גם לאי סאמוס, הסמוך לחופי טורקיה, ולזקינתוס, מהגדולים באיי יוון הנמצא במרחק שעתיים טיסה מישראל, ימריאו כל שבוע שתי טיסות.

"כל תייר יכול למצוא ביוון את מה שהוא מחפש. מה שמיוחד ביוון זה שזה בעצם לא יעד אחד", מסביר זיו רוזן, מנכ"ל "גוליבר". "אנחנו אומרים 'יוון' אבל אנחנו מתכוונים בעצם הכוונה לאינספור איים. טיסות ישירות מתל אביב יש ל-15 איים ביוון, כך שבעצם אם היית ביוון פעם אחת – בפעם הבאה תגיע לאי אחר, ליעד אחר".