לקראת החזרה של "סטארבקס" לארץ: מבחן הקפסולות של ישראל

לאחר הכישלון לפני 20 שנה, ענקית הקפה תשיק קפסולות משלה ותנסה לאיים על "נספרסו". לכן העמדנו את שתי החברות מול "ארומה תל אביב", "קפה ג'ו" ו"לנדוור" - כדי לבדוק של מי הקפה הטוב ביותר

זמן צפייה: 07:36

ענקית הקפה "סטארבקס" חוזרת לישראל 20 שנה אחרי שנכשלה ויצאה מהשוק. בשנים שחלפו, ענקית הקפה צמחה והטעם הישראלי השתנה, וכעת היא חוזרת "על בטוח" לא עם בתי קפה - אלא עם קפסולות שישווקו ברשתות השיווק . המוצר החדש יפגוש תחרות לא פשוטה על המדף, לכן העמדנו את "סטארבקס", "ארומה תל אביב", "קפה ג'ו", "לנדוור", ו"נספרסו"  במבחן הקפסולות של בתי הקפה.

יש לציין כי "סטארבקס" היא אימפריה בין-לאומית של 30 אלף בתי קפה ובימים רגילים יש להם 100 מיליון לקוחות בשבוע ב-80 מדינות בעולם, אבל לפני 20 שנה, כשהם פתחו בארץ, הם נכשלו ובגדול. כאמור, כעת החברה תשיק את קפסולות הקפה שלה בארץ. לדברי מנכ"ל אסם-נסטלה, אבי בן אסאייג, מחירו של שרוול יהיה דומה למתחרה "נספרסו", מלכת הקפסולות. עם זאת, היום בכל סופר אפשר למצוא על המדף מגוון של תחליפים, קפסולות של רשתות השיווק השונות, של חברות בין-לאומיות וגם של בתי הקפה הישראליים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

גורמים פלסטינים: הרשות הודיעה על הפסקת התיאום הביטחוני בפועל

שיזוף עם מסכה והגבלת מתרחצים: אושר התו הסגול להפעלת מלונות

שר האוצר הכריע: ייבוא החמאה יימשך ללא הגבלה

קפסולות קפה
קפסולות קפה | צילום: רויטרס

כעת למבחן, הבודקים, עופר איסרוב מומחה לקפה, ובעל גלריה לקפה, ודודו אוטמזגין אמן פטיסייר, טעמו את הקפה החלש ביותר והחזק ביותר בקפסולות ללא ידיעה לאיזה מהחברות כל קפסולה שייכת. למקום האחרון הגיעה הקפסולה של "ארומה תל אביב". חשוב לציין כי הקפסולה של "ארומה ישראל" לא נבדקה. באמצע, "קפה ג'ו". השופטים אהבו קצת יותר את "לנדוור" וגם את "סטארבקס" ובמקום הראשון "נספרסו" עדיין שולטת בשוק.