יצרנית הרכב "ניסאן מוטורס" הודיעה על ריקול לכ-400 אלף רכבים

החברה היפנית גילתה תקלה במערכת הבלימה שאף עלולה להוביל לשריפה וקראה להחזרת 394,025 מרכביה למוסכים. "אנו פועלים לתיקון הבעיה. בעלי המכוניות התקולות יקבלו הודעה כבר בחודש הבא"

ניסאן מוטורוס
ניסאן מוטורוס | צילום: רויטרס

יצרנית הרכב היפנית "ניסאן מוטורס" הודיעה הלילה (ראשון) על החזרת 394,025 רכבים בארצות הברית למוסכים, זאת בשל ליקוי שהתגלה במערכת הבלימה. החשש הוא כי התקלה עלולה להוביל לדליפת נוזלים ואף לגרום לשריפה.

בהודעה ששלחה החברה למנהל הלאומי לבטיחות בתעבורה בכבישים מהירים, הסבירו כי הדליפה אמורה להדליק נורת אזהרה לנהגים, אך אם הם יתעלמו ממנה - במקרים נדירים עשויה לפרוץ דליקה.

בחברה הודיעו כי הם פועלים לתיקון הבעיה, וכי בעלי המכוניות התקולות יקבלו הודעה כבר בתחילת החודש הבא. "ברגע שיימצא פתרון, בעלי הרכבים שייגשו למוסך מורשה של ניסאן לא יצטרכו לשלם עבור התיקון", הבטיחו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

תרופה לעשירים בלבד: כך פגעה רפורמת הקנאביס הרפואי בחולים

הירי לב"ש והתקיפה ברצועה: חמאס וצה"ל יצאו ידי חובה • פרשנות

בדרך להכרעה? כל התרחישים לקראת פקיעת המנדט של גנץ

ניסאן מוטורס
ניסאן מוטורס | צילום: רויטרס

הריקול כולל את הדגמים הבאים: NISSAN MAXIMA משנת 2016 ועד 2018, Infiniti QX60 luxury crossovers משנת 2017 עד 2019, Murano SUVs משנת 2015 ועד 2018, ואת Pathfinder SUVs משנת 2017 עד 2019.

התקלה מגיעה פחות מחודשיים אחרי שהמנהל הלאומי לבטיחות בתעבורה בכבישים מהירים פתח בחקירה מקדימה על דגם Rogue, גם כן מתוצרת "ניסאן", זאת לאחר שדווח כי מערכת בלימת החירום האוטומטית מופעלת ללא אזהרה.