פוגע בהולך רגל - ונמלט: תיעוד מתאונת הפגע וברח בשפרעם

כתב אישום הוגש נגד באסל בן עאדל קאדיביה בגין דריסתו של רוני עזאם. על פי האישומים, הוא פגע בעוצמה ופצע את עזאם שצעד על המדרכה, נסע במהירות מהזירה, ולאחר מכן שרף את רכבו

זמן צפייה: 01:39

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד באסל בן עאדל קאדיביה בן ה-25, בגין דריסתו של רוני עזאם, בן ה-49 בתאונת פגע וברח בעיר שפרעם בחודש נובמבר. בתיעוד ניתן לראות את קאדיביה סוטה מנתיב הנסיעה ופוגע בעזאם. כמו כן, כתב האישום מייחס לו עבירות של שיבוש הליכי משפט.

על פי כתב האישום, במהלך ה-11 בנובמבר נסע קאדיביה בעיר, כשהוא פסול לנהיגה, נהג בצורה רשלנית, במהירות גבוהה ופגע בעוצמה בעזאם שצעד על המדרכה. כתוצאה מהתאונה, נגרמו לעזאם חבלות חמורות, שברים בצלעות ופגיעת ראש במלווה מדימום מוחי והוא מאושפז בבית החולים.

לכתבות נוספות בנושא:

התאונה ב-443: אב המשפחה שאיבד את אשתו ובתו שוחרר מבית החולים

תאונה קטלנית בגולן: בת 40 נהרגה; בת 11 במצב אנוש

350 הרוגים, עלייה של 10% בתאונות הקטלניות: סיכום 2019 בדרכים

רגע לפני פגיעת הרכב בהולך רגל
רגע לפני פגיעת הרכב בהולך רגל | צילום: מתוך מצלמת אבטחה

לאחר התאונה, על האישומים, נסע קאדיביה מהמקום במהירות, מבלי להזעיק עזרה והפקיר את עזאם. לאחר מכן, הצית את הרכב על מנת להעלים את הראיות מהאירוע. בנוסף לכך, ביקש קאדיביה מבעלי עסקים מקומיים למחוק את צילומי האבטחה על מנת שלא יהיה תיעוד של מעשיו. לבסוף, ביקש ממכרתו לשנות את הגרסה שנתנה במשטרה נגדו, מחשש שהיא תסבך אותו במעורבות באירוע.

קאדיביה מואשם בסעיפים של מעשי פזיזות ורשלנות, התנהגות שגרמה לחבלה לגוף ונזק לרכוש, נהיגה בזמן פסילת רישיון, הפקרה אחרי פגיעה, שיבוש מהלכי משפט והדחה בחקירה.